Ungt bureau har succes med nyt type koncept i branchen
Martin Brems, bl.a. tidligere Nørgård Mikkelsen reklamebureau og LEGO’s innovationsafdeling, fortsætter den massive kundetilgang med det strategiske marketingbureau Brems & Co. , som han startede for lidt over 2 år siden. Godt 35 kunder – både danske og internationale – er kommet til – og det skyldes i grad efterspørgslen efter noget nyt i markedet, mener han.
– For over 2 år siden, syntes jeg, at markedet manglede et bureau, der kunne tænke både strategisk, analytisk og i reel kommunikation. Der var enten analysebureauerne eller de rene konsulenthuse, som var dygtige til primært de kvantitative kundeanalyser – og så var der reklamebureauerne, som var dygtige til at tænke i kommunikation og kreative kampagner. Men der var ingen – eller få – som kunne kombinere det.
Efter 2 år er det bevist. Kunder som bl.a. e-conomic, Tytex, Micro Matic og Umbraco, har alle brugt Brems & Co. i netop dette spændingsfelt.
Sidstnævnte, den globalt voksende CMS-platform Umbraco, har for nylig brugt Brems & Co. til udvikling af ny Value Proposition og tilretning af forretningsmodel. Et forløb med udvikling af både nye prismodeller og overordnet kommunikationsplatform. Og det med stor succes.
– Som en del af vores store sult efter at udbrede vores produkt og service, ønskede vi en grundig validering af vores nuværende services, produkter og prismodeller til vores segmenter samt at få udviklet en klar og overordnet unik Value Proposition, siger Chief Friend Maker hos Umbraco, Kim Sneum Madsen.
– Gennem workshops, partnerinterviews og spørgeskemaundersøgelser med Brems & Co., er vi nu blevet langt klarere – faktisk krystalklare – på, hvad der er unikt ved vores service. Omdrejningspunktet for vores services og kommunikation er blevet ”The Friendly CMS” – underbygget af fire unikke egenskaber ved Umbraco. At vi er nået frem til et resultat, som vi selv og vores kunder er glade for – er i høj grad Brems & Co.’s fortjeneste, båret igennem af Martin’s dybe forståelse for både forretningen og kommunikationen, fortsætter han.
Martin Brems er naturligvis glad for successen, og over tilsyneladende at have fundet et ”hul” i markedet. Han eksekverer ikke traditionelle kampagner. Det lader han kundens reklame- eller webbureau om. Ofte i samarbejde, og hvor de er med på sidelinien.
– Jeg oplever, at virksomhederne gerne vil provokeres og udfordres mere i samspillet mellem deres forretning og deres kommunikation. Virksomhederne mangler her en mere objektiv og strategisk sparringspartner, som ikke nødvendigvis har en masse ledige kreative timer eller udviklingstimer at skulle have solgt, slutter han.
Læs mere...
Customers 1st fik 65% vækst på blot 8 måneder efter relancering
I januar 2022 kom den hastigt-voksende SaaS virksomhed, Servicepos, til Brems & Co. med et ønske om re-branding 2.0 proces med fokus på at øge væksten.
Danske Toyota Material Handling går forrest i Europa med salg af automatisering af lager og logistik
Ved at finde frem til den reelle værdiskabelse ved salg og markedsføring af deres nye teknologi til automatisering lykkedes det at skabe fornyet vækst.
Branding er ikke dit logo – men dit reason why
Hvad er de typiske faldgruber, når en virksomhed skal ud i en re-branding proces? Hør branding-rådgiver Martin Brems’ egne erfaringer fra hans seneste klumme i Erhverv+.
Velkommen til VUC Erhverv som ny kunde hos Brems & Co.
Hvordan sælger man efteruddannelse til virksomheder igennem en mere formålsdrevet og værdiskabende tilgang? Det glæder vi os til at hjælpe VUC Erhverv med de næste par……
Velkommen til CCIT som ny kunde hos Brems & Co.
Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi hjælpe CCIT med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner.
Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score og 4,8 ud af 5 i…
Velkommen til Nybolig som ny kunde hos Brems & Co.
Vi har fået til opgave at inspirere og udfordre de knap 220 forretninger i hele Danmark med de mange muligheder der er, for at styrke brandingen digitalt.
Velkommen til Autosource Group som ny kunde hos Brems & Co.
Autosource Group er en ambitiøs SaaS virksomhed i bilbranchen, som indenfor få år har ambitioner om at blive Europas største indenfor deres felt.
Formålsdrevet strategi. Buzz eller Business?
Alle taler om det. Et formål. Hvorfor er det vigtigt? Og hvad skal du bruge det til? Læs klummen om hvordan du kan finde dit formål.