Tech Town Odense
BoligGruppen lancerer Tech Town Odense: Odenses svar på kødbyen i København – for tech virksomheder. Brems & Co. har stået for strategi og kampagnekoncept.
Tech-virksomhedernes ”Kødby” eller et ”SOHO” for tech-virksomheder
Visionen med Tech Town Odense er at skabe et nationalt anerkendt tech-område, som skal bidrage til, at regionale Scale-up techvirksomheder bliver til internationale succeser. Visionen og det nye samarbejde er udviklet i tæt samarbejde med områdets Tænketank (Tænketanken Nexus), hvor flere prominente erhvervspersonligheder i Odense er med. Bag koncept og kampagne, som skydes i gang den 7. maj, står Brems & Co. med Martin Brems i spidsen.
Lejerne og deres medarbejdere skal føle sig hjemme, når de tager på arbejde, det vil BoligGruppen bl.a. sikre via en hyggelig personalecafé, loungemiljøer med lyst og råt interiør. Mellem bygningerne vil der være grønne friarealer, cykelstier og mulighed for udendørs aktiviteter.
En række erhvervsejendomme på Stærmosegårdsvej, Billedskærervej og Klokkestøbervej danner rammen for det nye fællesskab, som går under navnet ”Tech Town Odense” – home for tech stars. Tech Town Odense kommer således til at bestå af en klynge af arkitektonisk forskelligartede erhvervsejendomme, herunder også nogle nye ejendomme, hvoraf byggeriet af den første kontorejendom på 2.600 m2 er påbegyndt. Denne kontorejendom er tegnet af Tegnestuen Mejeriet, og vil stå klar til indflytning allerede i foråret 2020.
Tech Town Odense omfatter i dag 4 udlejede ejendomme med i alt 16 lejere, og området vil blive udbygget med 2-3 nye ejendomme.
Tech Town Odense vil løbende blive suppleret med diverse services og samarbejder, som udvikles og skabes i samarbejde med bl.a. Tænketanken Nexus og lejere selv, og det er vores forventning, at vi sammen får skabt et område med en stærk identitet og et dynamisk hjemsted for tech-virksomheder.
Video om Tech Town Odense
Læs mere...
Sådan opnår du den perfekte pitch (næsten)
Hør rådgiver Martin Brems’ egne erfaringer fra hans seneste klumme i Erhverv+, hvor du får 5 gode råd til din næste pitch.
Velkommen til BORCH Advokater som ny kunde hos Brems & Co.
Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi hjælpe BORCH Advokater med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner.
Customers 1st fik 65% vækst på blot 8 måneder efter relancering
I januar 2022 kom den hastigt-voksende SaaS virksomhed, Servicepos, til Brems & Co. med et ønske om re-branding 2.0 proces med fokus på at øge væksten.
Danske Toyota Material Handling går forrest i Europa med salg af automatisering af lager og logistik
Ved at finde frem til den reelle værdiskabelse ved salg og markedsføring af deres nye teknologi til automatisering lykkedes det at skabe fornyet vækst.
Branding er ikke dit logo – men dit reason why
Hvad er de typiske faldgruber, når en virksomhed skal ud i en re-branding proces? Hør branding-rådgiver Martin Brems’ egne erfaringer fra hans seneste klumme i Erhverv+.
Velkommen til VUC Erhverv som ny kunde hos Brems & Co.
Hvordan sælger man efteruddannelse til virksomheder igennem en mere formålsdrevet og værdiskabende tilgang? Det glæder vi os til at hjælpe VUC Erhverv med de næste par……
Velkommen til CCIT som ny kunde hos Brems & Co.
Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi hjælpe CCIT med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner.
Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score og 4,8 ud af 5 i…
Velkommen til Nybolig som ny kunde hos Brems & Co.
Vi har fået til opgave at inspirere og udfordre de knap 220 forretninger i hele Danmark med de mange muligheder der er, for at styrke brandingen digitalt.