Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Alle vores kunder vil anbefale Brems & Co. mens projektledelse og udbytte får 4,9 ud af 5.
Af Emilie Reffstrup, Brems & Co., 7. april 2021
Net Promoter Score
Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score – hvilket vi er meget stolte af! I vores undersøgelse har stort set alle vores kunder givet os en samlet karakter på 10 ud af 10, hvilket betyder at de alle vil anbefale Brems & Co. Det tager vi som en stor tillidserklæring.
”Martins strategiske tilgang samt kreativitet, skaber tilsammen resultater ud over det sædvanlige”
Udbytte
I forhold til udbytte har vi fået en samlet vurdering på 4,9 ud af 5. Vi bestræber os altid på at udfordre vores kunder, give dem en klart defineret proces og et udbytte som skaber resultater. Derfor er vi glade for at det netop også er disse ting som vores kunder nævner i vores undersøgelse.
” Vi fik en utroligt nærværende, positiv, grundig og udfordrende indsats - og det gav et rigtig godt resultat!”
Projektledelse
I projektledelse har vi ligeledes fået en samlet vurdering på 4,9 ud af 5. Vores processer styres igennem vores Strategi-trappe ©, som er en model udviklet af os på baggrund af 7 års arbejde med over 100 virksomheder og organisationer. Modellen består af 3 faser, hvori vi i fællesskab med virksomhederne forstår, forenkler og forstærker deres strategi, brand og koncept.
”Ingen slinger i valsen og en 100% tilrettelagt proces.”
Martin Brems
Vores stifter Martin Brems får både faglig og personlig positiv feedback af vores kunder. På det personlige plan bliver Martin beskrevet som positiv, nærværende og engageret. Han får især ros for hans dedikerede og vedholdende tilgang til sit arbejde. Martin får også ros for hans faglighed, og vores kunder beskriver ham som analytisk stærk og en god kommunikatør. Særligt hans fokus på kundens behov og evne til at udfordre bliver fremhævet. Spørger man kunderne hvad der får Brems & Co. til at skille sig ud, er det tydeligt at Martin Brems personlige og faglige kvaliteter skaber værdi:
”Martin adskiller sig fra alle andre fordi han har reel forretningsindsigt og derefter skaber reel kundeindsigt! Alle andre kører udelukkende på indefra-ud og mavefornemmelser når de arbejder med kampagner. Martin er strategisk som ingen anden!”
Martin mener selv at den høje kundetilfredshed skyldes at kunden altid er fokus:
”Stærke relationer er en af grundstenene hos Brems & Co. Du kan ikke “flytte” virksomheder og brands, før du har fået en dyb forståelse af forretningen og personerne bag. Derfor er det vigtigt for mig altid at arbejde fokuseret og professionelt med stærk fokus på relationen. Du er aldrig bedre end dit sidste projekt.”
Hvis du sidder som virksomhed og gerne vil høre mere om, hvordan Brems & Co. kan hjælpe dig, så skriv til Martin Brems på mb@brems.dk eller ring på 60 25 75 72.
Læs mere...
Ny strategi forøgede overskud fra 0,4 mio. til 9,3 mio. på 3 år
Brems & Co. hjalp i 2018 det københavnske IT-konsulenthus Novataris med ny strategi og kommunikationsplatform. Efterfølgende forøgede Novataris bruttofortjenesten fra dkk 12 mio.…
Bruger du empati i din ledelse til at skabe resultater?
Erhverv+ klumme: Det er ret enkelt, men ofte svært for de fleste at praktisere. Måske fordi de fleste ledere ikke besidder empati. Det tror jeg dog ikke. Hvad er der så galt,…
Er du god til at fortælle historier der sælger?
Erhverv+ klumme: Sælg som en start-up. Pris er aldrig afgørende for et salg – men det er derimod den opfattede værdi hos kunden. Få alle 3 tips her.
Fremtidens vinderbrands skaber meningsfulde bevægelser og fokuserer på social e-handel
Erhverv+ klumme: Ny trend på vej: Fremtidens vinderbrands skaber meningsfulde bevægelser og fokuserer på social e-handel
Nye forretningsmodeller kræver ny salgstilgang
Erhverv+ klumme: Mange virksomheder har glemt én væsentlig faktor: Nye digitale forretningsmodeller kræver nye måder at tænke i salg og salgsorganisationer.
Velkommen til Toyota Material Handling som ny kunde hos Brems & Co.
Toyota Material Handling er nummer 1 i verden indenfor gaffeltrucks. Vi har fornøjelsen af at skulle hjælpe med kundeindsigt og konkrete initiativer til øget konvertering og salg…
5 års-strategiplanen er død – hvad nu?
Erhverv+ klumme: Du kan ikke udvikle din strategi som du plejer i 2021 – og Covid-19 er (desværre) et godt eksempel på hvorfor. Her får du 5 bud på, hvad du skal gøre i stedet…
Bæredygtighed skal være kernen i COVID-19 helbredelsen
Erhverv+ klumme: Bæredygtighed har været på agendaen i årtier, men under pandemien har tingene skiftet fokus. Klima-krisen og mangel på social ansvarlighed, kan være langt mere…
Bæredygtig marketingstrategi for verdenskendt fitness-brand
De fleste, der har set den amerikanske Netflix serie House Of Cards, kender også til den flotte håndlavede træ- romaskine WaterRower fra virksomheden af samme navn.…