Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Alle vores kunder vil anbefale Brems & Co. mens projektledelse og udbytte får 4,9 ud af 5.
Af Emilie Reffstrup, Brems & Co., 7. april 2021
Net Promoter Score
Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score – hvilket vi er meget stolte af! I vores undersøgelse har stort set alle vores kunder givet os en samlet karakter på 10 ud af 10, hvilket betyder at de alle vil anbefale Brems & Co. Det tager vi som en stor tillidserklæring.
”Martins strategiske tilgang samt kreativitet, skaber tilsammen resultater ud over det sædvanlige”
Udbytte
I forhold til udbytte har vi fået en samlet vurdering på 4,9 ud af 5. Vi bestræber os altid på at udfordre vores kunder, give dem en klart defineret proces og et udbytte som skaber resultater. Derfor er vi glade for at det netop også er disse ting som vores kunder nævner i vores undersøgelse.
” Vi fik en utroligt nærværende, positiv, grundig og udfordrende indsats - og det gav et rigtig godt resultat!”
Projektledelse
I projektledelse har vi ligeledes fået en samlet vurdering på 4,9 ud af 5. Vores processer styres igennem vores Strategi-trappe ©, som er en model udviklet af os på baggrund af 7 års arbejde med over 100 virksomheder og organisationer. Modellen består af 3 faser, hvori vi i fællesskab med virksomhederne forstår, forenkler og forstærker deres strategi, brand og koncept.
”Ingen slinger i valsen og en 100% tilrettelagt proces.”
Martin Brems
Vores stifter Martin Brems får både faglig og personlig positiv feedback af vores kunder. På det personlige plan bliver Martin beskrevet som positiv, nærværende og engageret. Han får især ros for hans dedikerede og vedholdende tilgang til sit arbejde. Martin får også ros for hans faglighed, og vores kunder beskriver ham som analytisk stærk og en god kommunikatør. Særligt hans fokus på kundens behov og evne til at udfordre bliver fremhævet. Spørger man kunderne hvad der får Brems & Co. til at skille sig ud, er det tydeligt at Martin Brems personlige og faglige kvaliteter skaber værdi:
”Martin adskiller sig fra alle andre fordi han har reel forretningsindsigt og derefter skaber reel kundeindsigt! Alle andre kører udelukkende på indefra-ud og mavefornemmelser når de arbejder med kampagner. Martin er strategisk som ingen anden!”
Martin mener selv at den høje kundetilfredshed skyldes at kunden altid er fokus:
”Stærke relationer er en af grundstenene hos Brems & Co. Du kan ikke “flytte” virksomheder og brands, før du har fået en dyb forståelse af forretningen og personerne bag. Derfor er det vigtigt for mig altid at arbejde fokuseret og professionelt med stærk fokus på relationen. Du er aldrig bedre end dit sidste projekt.”
Hvis du sidder som virksomhed og gerne vil høre mere om, hvordan Brems & Co. kan hjælpe dig, så skriv til Martin Brems på [email protected] eller ring på 60 25 75 72.
Læs mere...
Customers 1st fik 65% vækst på blot 8 måneder efter relancering
I januar 2022 kom den hastigt-voksende SaaS virksomhed, Servicepos, til Brems & Co. med et ønske om re-branding 2.0 proces med fokus på at øge væksten.
Danske Toyota Material Handling går forrest i Europa med salg af automatisering af lager og logistik
Ved at finde frem til den reelle værdiskabelse ved salg og markedsføring af deres nye teknologi til automatisering lykkedes det at skabe fornyet vækst.
Branding er ikke dit logo – men dit reason why
Hvad er de typiske faldgruber, når en virksomhed skal ud i en re-branding proces? Hør branding-rådgiver Martin Brems’ egne erfaringer fra hans seneste klumme i Erhverv+.
Velkommen til VUC Erhverv som ny kunde hos Brems & Co.
Hvordan sælger man efteruddannelse til virksomheder igennem en mere formålsdrevet og værdiskabende tilgang? Det glæder vi os til at hjælpe VUC Erhverv med de næste par……
Velkommen til CCIT som ny kunde hos Brems & Co.
Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi hjælpe CCIT med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner.
Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score og 4,8 ud af 5 i…
Velkommen til Nybolig som ny kunde hos Brems & Co.
Vi har fået til opgave at inspirere og udfordre de knap 220 forretninger i hele Danmark med de mange muligheder der er, for at styrke brandingen digitalt.
Velkommen til Autosource Group som ny kunde hos Brems & Co.
Autosource Group er en ambitiøs SaaS virksomhed i bilbranchen, som indenfor få år har ambitioner om at blive Europas største indenfor deres felt.
Formålsdrevet strategi. Buzz eller Business?
Alle taler om det. Et formål. Hvorfor er det vigtigt? Og hvad skal du bruge det til? Læs klummen om hvordan du kan finde dit formål.