Bruttofortjenesten steg fra dkk 12 mio. til dkk 36 mio. på blot 3 år.
Det strategiske marketingbureau Brems & Co. hjalp i 2018 det københavnske IT-konsulenthus Novataris med en ny strategi og kommunikationsplatform. Efterfølgende øgede Novataris bruttofortjenesten fra dkk 12 mio. til dkk 36 mio. på blot 3 år.
Væksten skyldes, ifølge Mikael Nordgren, naturligvis alle medarbejdernes hårde arbejde, men i høj grad også den strategi som Brems & Co. har været med til at hjælpe med at forme.
Pressemeddelse: Brems & Co., 3. august 2022
Nyt strategisk fundament gjorde forskellen
Novataris fik i starten 2018 udviklet et nyt strategisk fundament sammen med en stærk vision, som taler ind til både kunder, medarbejdere og stakeholders.
”Vi fik vi et særdeles struktureret og intensivt forløb med kunde- og medarbejderanalyser samt interne workshops. Her blev vores strategi krystalliseret og forfinet igennem brug af Brems & Co.’s eget værktøj ”Strategitrappen® – 12 trin til vækst”. Outcomet blev bl.a. vores slogan: Advanced IT made Human, som i dag er omdrejningspunktet, i alt hvad vi siger og gør”, udtaler Mikael Nordgren, CEO og Partner.
Novataris har de efterfølgende 3 år haft en CAGR på over 30%, hvilket, ifølge Mikael Nordgren, naturligvis skyldes alle medarbejdernes hårde arbejde, men i høj grad også den strategi som Brems & Co. har været med til at hjælpe med at forme.
De bedste anbefalinger til Martin og hans team
Mikael Nordgren: ”Martin er yderst kompetent og har til hvert møde bogstaveligt talt boblet af energi for at hjælpe os med at udvikle og forbedre Novataris’ strategi. Martin udfordrer alt og finder hurtigt ind til selve kernen.”
Martin Brems: ”Det har været fantastisk at arbejde sammen med så dygtige og ambitiøse folk – og blot et bevis på, at en skarp strategi med et stærkt formål og en god historie, kan gøre en verden til forskel.”
Mikael Nordgren slutter: ”Vi er meget tilfredse med resultatet, og jeg kan varmt anbefale Martin Brems fra Brems & Co. til alle, der har brug for at få en mere fokuseret strategi, en ny stærk vision og en tydeligere kommunikationsplatform, som skaber resultater”.
Brems & Co. bygger stærke markedspositioner
Vi har på baggrund af over 120 kundeprojekter de sidste 8 år udviklet vores egen Strategitrappe® med 12 trin til vækst, der har til formål at skabe stærke bæredygtige brands, der gør en forskel.
På kundelisten er bl.a. Novataris, Toyota Material Handling, Umbraco, Micro Technic, YOYO Global Freight, e-conomic, Micro Matic, Plus Pack, esoft AB, Mobitel, KUBO Robotics, WaterRower GmbH og mange flere.
Brems & Co. er stiftet af Martin Brems, bl.a. tidligere marketingchef hos Netcompany, på bureau i både Odense og København og sidst hos LEGO som en del af ledelsen i LEGO’s Future Lab.
Evt. spørgsmål til pressemeddelelsen kan rettes til:
CEO & Partner, Mikael Nordgren, Novataris
[email protected] eller +4553641444
CEO & Strategisk rådgiver, Martin Brems, Brems & Co.
[email protected] eller +4560257572
Læs mere...
Customers 1st fik 65% vækst på blot 8 måneder efter relancering
I januar 2022 kom den hastigt-voksende SaaS virksomhed, Servicepos, til Brems & Co. med et ønske om re-branding 2.0 proces med fokus på at øge væksten.
Danske Toyota Material Handling går forrest i Europa med salg af automatisering af lager og logistik
Ved at finde frem til den reelle værdiskabelse ved salg og markedsføring af deres nye teknologi til automatisering lykkedes det at skabe fornyet vækst.
Branding er ikke dit logo – men dit reason why
Hvad er de typiske faldgruber, når en virksomhed skal ud i en re-branding proces? Hør branding-rådgiver Martin Brems’ egne erfaringer fra hans seneste klumme i Erhverv+.
Velkommen til VUC Erhverv som ny kunde hos Brems & Co.
Hvordan sælger man efteruddannelse til virksomheder igennem en mere formålsdrevet og værdiskabende tilgang? Det glæder vi os til at hjælpe VUC Erhverv med de næste par……
Velkommen til CCIT som ny kunde hos Brems & Co.
Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi hjælpe CCIT med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner.
Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score og 4,8 ud af 5 i…
Velkommen til Nybolig som ny kunde hos Brems & Co.
Vi har fået til opgave at inspirere og udfordre de knap 220 forretninger i hele Danmark med de mange muligheder der er, for at styrke brandingen digitalt.
Velkommen til Autosource Group som ny kunde hos Brems & Co.
Autosource Group er en ambitiøs SaaS virksomhed i bilbranchen, som indenfor få år har ambitioner om at blive Europas største indenfor deres felt.
Formålsdrevet strategi. Buzz eller Business?
Alle taler om det. Et formål. Hvorfor er det vigtigt? Og hvad skal du bruge det til? Læs klummen om hvordan du kan finde dit formål.