Bruttofortjenesten steg fra dkk 12 mio. til dkk 36 mio. på blot 3 år.
Det strategiske brandingbureau Brems & Co. hjalp i 2018 det københavnske IT-konsulenthus Novataris med en ny strategi og kommunikationsplatform. Efterfølgende øgede Novataris bruttofortjenesten fra dkk 12 mio. til dkk 36 mio. på blot 3 år.
Væksten skyldes, ifølge Mikael Nordgren, naturligvis alle medarbejdernes hårde arbejde, men i høj grad også den strategi som Brems & Co. har været med til at hjælpe med at forme.
Pressemeddelse: Brems & Co., 3. august 2022
Nyt strategisk fundament gjorde forskellen
Novataris fik i starten 2018 udviklet et nyt strategisk fundament sammen med en stærk vision, som taler ind til både kunder, medarbejdere og stakeholders.
”Vi fik vi et særdeles struktureret og intensivt forløb med kunde- og medarbejderanalyser samt interne workshops. Her blev vores strategi krystalliseret og forfinet igennem brug af Brems & Co.’s eget værktøj ”Strategitrappen® – 12 trin til vækst”. Outcomet blev bl.a. vores slogan: Advanced IT made Human, som i dag er omdrejningspunktet, i alt hvad vi siger og gør”, udtaler Mikael Nordgren, CEO og Partner.
Novataris har de efterfølgende 3 år haft en CAGR på over 30%, hvilket, ifølge Mikael Nordgren, naturligvis skyldes alle medarbejdernes hårde arbejde, men i høj grad også den strategi som Brems & Co. har været med til at hjælpe med at forme.
De bedste anbefalinger til Martin og hans team
Mikael Nordgren: ”Martin er yderst kompetent og har til hvert møde bogstaveligt talt boblet af energi for at hjælpe os med at udvikle og forbedre Novataris’ strategi. Martin udfordrer alt og finder hurtigt ind til selve kernen.”
Martin Brems: ”Det har været fantastisk at arbejde sammen med så dygtige og ambitiøse folk – og blot et bevis på, at en skarp strategi med et stærkt formål og en god historie, kan gøre en verden til forskel.”
Mikael Nordgren slutter: ”Vi er meget tilfredse med resultatet, og jeg kan varmt anbefale Martin Brems fra Brems & Co. til alle, der har brug for at få en mere fokuseret strategi, en ny stærk vision og en tydeligere kommunikationsplatform, som skaber resultater”.
Brems & Co. hjælper brands med at skabe en bæredygtig fremtid
Vi har på baggrund af over 120 kundeprojekter de sidste 8 år udviklet vores egen Strategitrappe® med 12 trin til vækst, der har til formål at skabe stærke bæredygtige brands, der gør en forskel.
På kundelisten er bl.a. Novataris, Toyota Material Handling, Umbraco, Micro Technic, YOYO Global Freight, e-conomic, Micro Matic, Plus Pack, esoft AB, Mobitel, KUBO Robotics, WaterRower GmbH og mange flere.
Brems & Co. er stiftet af Martin Brems, bl.a. tidligere marketingchef hos Netcompany, på bureau i både Odense og København og sidst hos LEGO som en del af ledelsen i LEGO’s Future Lab.
Evt. spørgsmål til pressemeddelelsen kan rettes til:
CEO & Partner, Mikael Nordgren, Novataris
mn@novataris.com eller +4553641444
CEO & Brand strateg, Martin Brems, Brems & Co.
mb@brems.dk eller +4560257572
Læs mere...
60% af virksomhedslederne har formål som topprioritet
I foråret 2022 tog vi pulsen på, hvordan 50 danske virksomhedsledere arbejder med deres strategi. Her får du de 5 vigtigste indsigter fra rapporten.
Bruger du empati i din ledelse til at skabe resultater?
Erhverv+ klumme: Det er ret enkelt, men ofte svært for de fleste at praktisere. Måske fordi de fleste ledere ikke besidder empati. Det tror jeg dog ikke. Hvad er der så galt,…
Er du god til at fortælle historier der sælger?
Erhverv+ klumme: Sælg som en start-up. Pris er aldrig afgørende for et salg – men det er derimod den opfattede værdi hos kunden. Få alle 3 tips her.
Fremtidens vinderbrands skaber meningsfulde bevægelser og fokuserer på social e-handel
Erhverv+ klumme: Ny trend på vej: Fremtidens vinderbrands skaber meningsfulde bevægelser og fokuserer på social e-handel
Nye forretningsmodeller kræver ny salgstilgang
Erhverv+ klumme: Mange virksomheder har glemt én væsentlig faktor: Nye digitale forretningsmodeller kræver nye måder at tænke i salg og salgsorganisationer.
Velkommen til Toyota Material Handling som ny kunde hos Brems & Co.
Toyota Material Handling er nummer 1 i verden indenfor gaffeltrucks. Vi har fornøjelsen af at skulle hjælpe med kundeindsigt og konkrete initiativer til øget konvertering og salg…
5 års-strategiplanen er død – hvad nu?
Erhverv+ klumme: Du kan ikke udvikle din strategi som du plejer i 2021 – og Covid-19 er (desværre) et godt eksempel på hvorfor. Her får du 5 bud på, hvad du skal gøre i stedet…
Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Vi har fået en Net Promoter Score på 100. Vores kunder har givet os 4,9 ud af 5 i både udbytte og projektledelse, og Martin Brems får personlig og faglig ros.
Bæredygtighed skal være kernen i COVID-19 helbredelsen
Erhverv+ klumme: Bæredygtighed har været på agendaen i årtier, men under pandemien har tingene skiftet fokus. Klima-krisen og mangel på social ansvarlighed, kan være langt mere…