Autosource Group - Ny kunde hos Brems & Co.
Autosource Group er en ambitiøs SaaS virksomhed i bilbranchen, som indenfor få år har ambitioner om at blive Europas største indenfor deres felt – og de er allerede godt på vej.
Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi de næste par måneder hjælpe dem med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner.
Her skal vi være med til at definere deres formål, mission, værdisæt, positionering i markedet samt unikke Value Propositions.
Vi glæder os meget til samarbejdet.
Er du interesseret i at høre mere om casen, så kontakt Martin Brems på [email protected] eller +4560257572.

Læs mere...
Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score og 4,8 ud af 5 i…
Formålsdrevet strategi. Buzz eller Business?
Alle taler om det. Et formål. Hvorfor er det vigtigt? Og hvad skal du bruge det til? Læs klummen om hvordan du kan finde dit formål.
Millioner til strategi og digitalisering af SMV’er
For at få del i midlerne er der en række krav, der skal opfyldes, men det behøver faktisk ikke at være så svært. Læs klummen om hvordan du får del af puljerne her.
30% vækst igennem en bæredygtig global strategi med IoT
I 2019 tog Micro Technic en stor strategisk beslutning om at ville fokusere på IoT og opsamling af data, som fremtidens forretning for hele virksomheden. Læs casen her.
Brems & Co. skal hjælpe Toyota i Spanien
Artikel: Brems & Co. har landet en aftale med Toyota Material Handling i Spanien, hvor vi skal hjælpe med at øge salget af førerløse AGV (Automated Guided Vehicles) trucks.
Fra produktfokus til well-being for verdenskendt brand
I 2019 tog det verdenskendte WaterRower og NOHrD en strategisk beslutning om at ville positionere sig som som et fitnessbrand, der er bæredygtigt. Læs hvordan vi løste……
Hvordan kan du vende krisen til din fordel?
Krisen giver dig muligheder for at stå stærkere. Vi har 5 bud på hvorfor. Ét af dem er at parkere ”det plejer vi at gøre”. Læs vores klumme fra Erhverv+.
60% af virksomhedslederne har formål som topprioritet
I foråret 2022 tog vi pulsen på, hvordan 50 danske virksomhedsledere arbejder med deres strategi. Her får du de 5 vigtigste indsigter fra rapporten.
Ny strategi forøgede overskud fra 0,4 mio. til 9,3 mio. på 3 år
Brems & Co. hjalp i 2018 det københavnske IT-konsulenthus Novataris med ny strategi og kommunikationsplatform. Efterfølgende forøgede Novataris bruttofortjenesten fra dkk 12 mio.…