CCIT - Ny kunde hos Brems & Co.
CCIT har store ambitioner om at opbygge en stærk position i Danmark indenfor de næste 5 år. CCIT sælger til både SMV samt Enterprise segmentet og sælger total-løsninger, dvs. de ønsker at være IT-leverandøren der samler alt IT for deres kunder. Væksten skal komme fra både organisk vækst og opkøb, som CCIT er i fuld gang med.
Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi de næste måneder hjælpe dem med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner, som bl.a. indeholder:
– Definition af deres strategiske mål og ambitioner på kort og lang sigt
– SWOT-analyse indeholdende medarbejder, kunde- og konkurrentanalyse
– Definition af formål, mission og værdier
– Definition af position i markedet
– Definition af målgruppe
– Definition af produkter, services og forretningsmodel
– Definition af Value Propositions & slogan (kernefortælling)
– Handlingsplan for initiativer der skal igangsættes på kort og lang sigt for at opnå den ønskede vækst
Vi glæder os meget til samarbejdet og siger stor tak for tilliden.
OBS: Samarbejdet er en del af det EU-støttede “SMV PRO” program igennem Erhvervshus Fyn, hvor du som virksomhed kan få 50% dækket af op til 250.000,- til en strategiproces.
Er du interesseret i at høre mere om casen og dine muligheder for støtte, så kontakt Martin Brems på [email protected] eller +4560257572.
Læs mere...
Customers 1st fik 65% vækst på blot 8 måneder efter relancering
I januar 2022 kom den hastigt-voksende SaaS virksomhed, Servicepos, til Brems & Co. med et ønske om re-branding 2.0 proces med fokus på at øge væksten.
Danske Toyota Material Handling går forrest i Europa med salg af automatisering af lager og logistik
Ved at finde frem til den reelle værdiskabelse ved salg og markedsføring af deres nye teknologi til automatisering lykkedes det at skabe fornyet vækst.
Branding er ikke dit logo – men dit reason why
Hvad er de typiske faldgruber, når en virksomhed skal ud i en re-branding proces? Hør branding-rådgiver Martin Brems’ egne erfaringer fra hans seneste klumme i Erhverv+.
Velkommen til VUC Erhverv som ny kunde hos Brems & Co.
Hvordan sælger man efteruddannelse til virksomheder igennem en mere formålsdrevet og værdiskabende tilgang? Det glæder vi os til at hjælpe VUC Erhverv med de næste par……
Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score og 4,8 ud af 5 i…
Velkommen til Nybolig som ny kunde hos Brems & Co.
Vi har fået til opgave at inspirere og udfordre de knap 220 forretninger i hele Danmark med de mange muligheder der er, for at styrke brandingen digitalt.
Velkommen til Autosource Group som ny kunde hos Brems & Co.
Autosource Group er en ambitiøs SaaS virksomhed i bilbranchen, som indenfor få år har ambitioner om at blive Europas største indenfor deres felt.
Formålsdrevet strategi. Buzz eller Business?
Alle taler om det. Et formål. Hvorfor er det vigtigt? Og hvad skal du bruge det til? Læs klummen om hvordan du kan finde dit formål.
Millioner til strategi og digitalisering af SMV’er
For at få del i midlerne er der en række krav, der skal opfyldes, men det behøver faktisk ikke at være så svært. Læs klummen om hvordan du får del af puljerne her.