';

CASE: Fremtidens Brandts – fra 75.000 til 150.000 besøgende i 2020

Testimonial af Mads Damsbo
Mads Damsbo
Direktør
“Martin var utrolig behagelig og professionel at arbejde sammen med. Hans analyse- og strategiarbejde gjorde os både klogere, mere oplyste og leverede håndgribelige anbefalinger til forbedringer af vores indsats.”
Opgave

Via en kunde- og markedsundersøgelse definerede vi målgrupper, deres behov og motivation, udarbejdede forslag til produkt- og oplevelsesudbud (totaloplevelsen), overordnede budskaber til hver enkelt målgruppe med idekatalog til indsatser og markedsførings-aktiviteter.

Metode

Analysen omfattede gæsteinterviews, fokusgruppe-interviews med 24 gæster i målgruppen, interviews med butikker og cafeer i og omkring Brandts, interview med vigtige stakeholders, webanalyse med 500 respondenter samt en afsluttende intern heldags workshop med ledende medarbejdere hos Brandts.

Resultat

Analysens resultater og de strategisk anbefalinger blev forelagt direktøren og bestyrelsen i juni 2014 og bliver implementeret i den nye sæson 2015 og fremadrettet.

Kontakt os