';
https://www.youtube.com/watch?v=aNmRojnZlho
Ideen bag DigitalOdense Network

Eksklusivt digitalt netværk 
Ideen med DigitalOdense Network er at skabe et eksklusivt netværk for ledere og specialister, som alle arbejder med digitale udfordringer i deres virksomheder. DigitalOdense Network fungerer selvstændigt sideløbende med selve DigitalOdense konferencen og består af 4 møder årligt på First Hotel Grand, Odense.

Bag DigitalOdense Network står stærke kræfter som Lisbeth Chawes, Mark Hauge Østergaard, Sabina Kethelz, Michaela Andersen og Martin Brems.

Netværksmøder i 2018:
– Torsdag d. 22. marts 2018. Indlæg fra bl.a. robot-klyngen i Odense og inspiration fra verdens største tech-konference, SXSW i Texas.
– Torsdag d. 14. juni 2018. Se agenda til højre.
– Torsdag d. 20. september 2018. Tema endnu ikke fastlagt. Nærmere info følger.
– Torsdag d. 29. november 2018. Indlæg fra bl.a. Web Summit, Lissabon og China Tech Tour. Nærmere info følger.

Intro-pris for 2018:
Medlemskab, kr. 6.000,- + moms for resten af 2018.

Deltog du ved DigitalOdense18 konferencen, så får du 50% for resten af 2018, kr. 3.000,- + moms.

Netværket er invitation-only og er forbeholdt ledere og specialister. Er du interesseret i at komme med som gæst, så skriv eller ring til Michaela Andersen på michaela@byma.dk eller 4040 1282.

Agenda for næste møde, d. 14. juni 2018

16:30 – 17:00: Velkomstdrinks

17:00 – 17:30: DigitalOdense19 session: Indblik i evaluering fra 2018 samt diskussion af rammerne for 2019.

17:30 – 17:45: DigitalOdense Network: Ambitioner og kommende tiltag/tilbud til medlemmer (bl.a. også indblik i den kommende Techtur til Kina samt Websummit i Lissabon)

17:45 – 18:00: Surprise indlæg

18:00 – 18:30: Tapas inkl. rød-/hvidvin og vand.

18:30 – 19:30: Brain Snacks – 3 tema-indlæg fra 3 medlemmer:

Tema 1:” Bliv endnu bedre til præsentationer”
Lisbeth Bender, Executive Stress og Business Coach, sparringspartner for TopLedere, EjerLedere, Selvstændige Erhvervsdrivende og Ledere med fokus på bl.a. autentisk mundtlig formidling og præsentationsteknik.

Tema 2: “Mangel på IT-arbejdskraft”

Hardy Hyldgaard fra Crossworkers har de sidste 10 år arbejdet med nearshore /- Outsourcing i Ukraine, Belarus, Pakistan og nu Cairo i Egypten. Han vil dele sin erfaring og best-pratice omkring det at have sit eget dedikeret udviklingsteam i et andet land.

Tema 3: “Facebook annoncering med holdning – få styr på dine data”

David Lorentzen, Lorentzen & Farsinsen

+ 8 år erfaring med sociale medier og annoncering. Rådgiver bl.a. Djøf og er underviser hos IBA.Tidligere ejer af et rejsebureau, webshop-ejer og importør af vandpiber, fabriksarbejder, butler, havnefogedassistent og meget, meget andet.

19:30 – 20:00: Kaffe, the og petitfour

20.00 – Tak for i dag – og videre til Amy’s Winebar

Kontakt os