';

Tilmelding på:

Leaders of Tomorrow 2019

Tirsdag d. 21. maj 2019 slår Lederne Fyn samt Brems & Co. dørene op for et brag af en konference, der sætter fokus på ledelse i den digitale tidsalder.

First Hotel Grand i Odense skaber rammerne for dagen, når seks talere fortæller, inspirerer og holder oplæg om bæredygtighed, tiltrækning og fastholdelse af talenter og digitalisering – tre hovedprioriteter for lederen i dag.

Netværk med andre erhvervsledere, samt kom hjem med konkrete værktøjer til, hvordan du får mere succes med din ledelse og transformation af din virksomhed.

Kr. 200,- + moms. Både medlemmer og ikke-medlemmer af Lederne er velkomne.

21. maj 2019, kl. 15.30 – 20.30 – agenda:

Kl. 15.30 – 16.00: 
Registrering, kaffe/the og uformel networking

Kl. 16.00 – 16.05: 
Velkomst af Lederne Fyn v/ Jerry Vinther

Kl. 16.05 – 16.15:
Martin Brems, Brems & Co. om “Vækst igennem digital og bæredygtig strategi”

Kl. 16.15 – 16.35  
CASE – v/ Boliggruppen – ”Innovativ ledelse igennem Community-tankegangen”

Kl. 16.35 – 16:55:
CASE – v/ Rasm. Holbeck Hydraulik – ”Digitalisering af traditionel ældre virksomhed”

Kl. 16:55 – 17.15:
CASE – v/ TriVision – ”Bæredygtighed som et strategisk salgsparameter”

Kl. 17.15 – 17.30: 
Pause

Kl. 17.30 – 18.00: 
30 min. paneldiskussion med de 3 cases – faciliteret af Martin Brems

Kl. 18.00 – 19.00: 
Tapas og vin + networking

Kl. 19.00 – 19.45: 
Camilla Haustrup Hermansen, PlusPack om ”Bæredygtig ledelse”

Kl. 19.45 – 20.30: 
Jan Pytlick, Odense Håndbold om “Teambuilding og vinderkultur”

Kl. 20.30 –        
Tak for i dag – Grand Hotel åbner baren for mere networking

Jan-Pytlick

Odense Håndbold, Jan Pytlick, cheftræner v. Odense Håndbold

Teambuilding og vinderkultur
Hvordan sammensættes et stærkt team? Og hvordan videreføres en succes? Lad jer rive med, når den dygtige taktiker Jan Pytlick øser ud af sine erfaringer med, hvordan han får et hold til at samarbejde, og hvordan han skaber en vinderkultur. Jan Pytlick har bevist, at teorierne virker i praksis. Egentlig er det såre enkelt, hvad han gør – han bliver bare ved med at gøre det. Og det virker! Medansvar og ærlighed er nogle af nøgleordene. Alle skal føle ansvar for udviklingen og resultaterne – og noget af det vigtigste er, at hver enkelt spiller selv er med til at definere den rolle, vedkommende skal spille på holdet. Når så først det ligger fast, er det vigtigt, at alle accepterer sin rolle.

Camilla-Haustrup-Hermansen_foto

PlusPack, Camilla Haustrup Hermansen, Director of Business Development & Marketing

Hvordan kan  FN’s Verdensmål fungere som ramme om arbejdet med bæredygtighed og innovation?
Plus Pack designer, udvikler, producerer og sælger emballageløsninger til fødevarer, mad og måltider. Virksomheden er en af Europas førende og har salg til mere end 54 lande globalt. I sit oplæg fortæller Camilla Haustrup Hermansen bl.a. om, at virksomheden i en årrække har arbejdet strategisk med bæredygtighed og om hvordan denne indsats nu kobles til FN’s Verdensmål. Verdensmålene sætter på mange måder en ny ramme om virksomhedens arbejde med bæredygtighed i forhold til fremtidens forretningsmuligheder. Innovation og bæredygtighed er et strategisk fokusområde og udviklingsarbejdet sker i tæt samarbejde med kunder, leverandører og slutbrugere. Plus Pack har især fokus på at udvikle bæredygtige emballageløsninger, minimere brug af ressourcer og forhindre madspild. www.pluspack.dk

Martin-Brems

Brems & Co., Martin Brems, Strategisk rådgiver

Vækst din forretning igennem en digital og bæredygtig strategi
Få inspiration til, hvordan du kan nytænke og fremtidssikre din egen virksomhed igennem en stærkere digital og bæredygtig strategi. Martin Brems lever til daglig af at hjælpe forretnings- og marketingansvarlige med at nytænke og transformere deres brand og udvikle nye forretningskoncepter igennem hans strategi- og brandingbureau Brems & Co., hvor han siden 2014 har hjulpet over 70 virksomheder med øget vækst – de fleste med to-cifret vækstrater. Martin er samtidig stifter af Tech Leaders Network. Martin har en baggrund fra LEGO’s innovationsafdeling, Netcompany og Nørgård Mikkelsen reklamebureau. Læs mere på www.brems.dk

Jesper-Bach-400

TriVision, Jesper Bach, Adm. Direktør

Bæredygtighed som et strategisk salgsparameter – 60% vækst fra 2017 til 2018
TriVision bygger på en stærk Mission/Vision og kombinerer budskaber om bæredygtighed og digitalisering til at levere avanceret kvalitetskontrol udstyr til globalt ledende fødevare- og fødevare-emballageproducenter. Herved adresserer TriVision såvel top-/bundlinje samt faciliterer kundernes opnåelse af det FN’s 12. Verdensmål, som omhandler reduceringen af madspild og bæredygtigt forbrug. Hør adm. direktør, Jesper Bach, fortæller om rejsen og hvilke tiltag de har gennemført, for at nå dertil.www.trivision.dk

Susanne-Blix-400

Boliggruppen A/S, Susanne Blix, Udviklingsdirektør

Ny innovativ strategi og ledelse fordoblede resultatet
For 4 år siden tog Boliggruppen en stor strategisk og ledelsesmæssig beslutning, som har gjort, at de over de sidste 4 år har fordoblet deres resultat. Beslutningen bestod i at gøre tingene på en markant anderledes måde i en meget konservativ branche, bl.a. nye innovative tiltag, bredere involvering på tværs af værdikæden, ekstern tænketank, mere værdiskabelse hos kunder og medarbejdere og fokus på win-win for alle parter. Susanne Blix vil samtidig præsentere en nyt stort og visionært område i Odense, som netop bygger på samme innovative og fælleskabs-orienteret mindset. www.boliggruppen.dk

Michael-Harder-

Rasm. Holbeck Hydraulik, Michael Harder, Adm. Direktør

Digitalisering af Tekniske grossist virksomhed fra 1830, som vil forandre hele samhandelen af produkter på globalt plan
For 2 år siden overtog Michael Harder én af Odense’s ældste Tekniske grossist virksomheder, Rasm. Holbeck. Sammen med et nyt team er det lykkedes at fordoble omsætningen igennem en række service- og digitaliseringsinitiativer. Rejsen stopper dog ikke her. De er lige nu i fuld gang med at skabe et helt nyt digitalt forretningskoncept, som vil forandre hele samhandelen af produkter på globalt plan – og som bl.a. har fokus på FN’s Verdensmål nr. 9 og 12.