';

Martin Brems og teamet fra Brems & Co. har med skarpe øjne pejlet sig ind på en ny vision for Nordfyns Højskole, som bygger på vores i forvejen stærke kompetencer og historik.

Martin og hans team har igennem analyser og workshops skabt et nyt koncept for Nordfyns Højskole, der har fokus på at udvikle unge mennesker til fremtidens NGO’er. Faglinjen WorldCampNordfyn kombinerer 12 ugers højskoleophold med 12 ugers frivilligt arbejde hos en NGO ude i verden.
Således har Brems & Co. også nytænkt højskolens profil som en skole, der har fokus på bæredygtighed og social ansvarlighed.

Samtidig har Brems & Co. udviklet vores strategi og kommunikationsplatform med slogan, logo og ny visuel identitet, og vi føler os nu godt klædt på til at kunne fortsætte væksten hos Nordfyns Højskole.

Det har været en meget behagelig proces at arbejde med Martin og hans team, der formåede at holde os til ilden, og ikke var blege for at sige, når vi tog fejl. Det var det, vi havde brug for.

Jeg kan varmt anbefale Brems & Co. til alle, der ønsker at få nytænkt sin forretning, vision og kommunikationsstrategi.

– Rune Aa. Jensen, Nordfyns Højskole

Om Brems & Co. 

Brems & Co. har siden 2014 hjulpet 65+ kunder, bl.a. Umbraco, e-conomic, PlusPack, debitoor, Micro Matic, TriVision, SDU, Odense Kommune, Tytex, Brandts, Odense Lufthavn og mange flere med at skabe vækst igennem radikal nytænkning af nye koncepter, nye foretningsmodeller, branding og kommunikation.

www.brems.dk

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
Share
Tagged in