';


Det er en stor fornøjelse at byde WHINN velkommen som ny kunde hos Brems & Co.

WHINN (Week of Health and INNovation) er en 3-dages videnfestival som d. 10. – 12. oktober samler over 1500 mennesker og 15 konferencer i Odense. Brems & Co. skal hjælpe med international marketing- og kommunikationsstrategi og efterfølgende implementering med fokus på PR og brug af sociale medier i tæt samarbejde med Anders Vincent fra Change PR.

Vi glæder os meget til opgaven – og er allerede godt i gang.

Læs mere om WHINN på www.whinn.dk

 

Om Brems & Co. 

Brems & Co. har hjulpet bl.a. Umbraco, e-conomic, PlusPack, debitoor, Micro Matic, TriVision, SDU, Odense Kommune, Tytex, Brandts, Odense Lufthavn og mange flere med at skabe vækst igennem radikal nytænkning af nye koncepter, nye foretningsmodeller, branding og kommunikation.

Stifteren Martin Brems, har tidligere været marketingchef for to hurtigt voksende it-selskaber, Netcompany og ALSO Actebis (Børsen Gazelle), har bidraget til at opbygge et nyt reklamebureau, INCLUSIVE, med en tidligere direktør for Kunde & Co. Har arbejdet for en af de største reklamebureauer i Danmark, Nørgård Mikkelsen reklamebureau, for små og store brands. Udviklet nytænkende LEGO koncepter og produkter i hjertet af LEGO’s innovationsafdeling, gennemført et hav af LEGO koncepttest og været kommercielt ansvarlig for LEGO største globale produktlancering i 2013: Legends of Chima og været marketing og business lead i den tidlige konceptudvikling af LEGO’s nye digitale og fysiske legeoplevelse LEGO Dimensions, som vandt den anerkendte BAFTA Kids Award i november 2016.

www.brems.dk

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
Share
Tagged in