Brand koncept
Vi udvikler og designer nye koncepter, fra start til slut. Fra indsigt i markeder og målgrupper, til formål, forretnings-model og til sidst navn, visuel identitet, logo og Go To Market plan.
Med udgangspunkt i analyse- og strategiarbejdet, hjælper vi dig med at tilpasse eller udvikle nye produkter eller services til at matche behovet i markedet.
Vores fremgangsmåde tager sit udgangspunkt i Design Thinking metoden, som består af 5 faser: 1) Empathize, 2) Define, 3) Ideate, 4) Prototype og 5) Test.
Typiske opgaver, som vi har løst:
- Udvikling af nyt digitalt koncept og services til større non-profit medlemsorganisation
- Udvikling af koncept og navn til nyt tech område
- Udvikling af nyt produktnavn og tilpasset forretningsmodel for global SaaS virksomhed.
- Udvikling af nyt salgskoncept hos global servicevirksomhed.
Kundecases
”Brems og Co.’s evne til at komme ind til kernen af vores forretning, udfordre os og derfra skabe en stærk marketingplatform for vækst har været fantastisk”
“Samarbejdet med Brems & Co. har været yderst professionelt. Der er kommet et boost i virksomheden, og vi er vokset over 100%”