Konceptudvikling

Vi udvikler og designer nye koncepter, fra start til slut. Fra indsigt i markeder og målgrupper, til formål, forretnings-model og til sidst navn, visuel identitet, logo og Go To Market plan.

Med udgangspunkt i analyse- og strategiarbejdet, hjælper vi dig med at tilpasse eller udvikle nye produkter eller services til at matche behovet i markedet.

Vores fremgangsmåde tager sit udgangspunkt i Design Thinking metoden, som består af 5 faser: 1) Empathize, 2) Define, 3) Ideate, 4) Prototype og 5) Test.

Typiske opgaver, som vi har løst:

  • Udvikling af nyt digitalt koncept og services til større non-profit medlemsorganisation
  • Udvikling af koncept og navn til nyt tech område
  • Udvikling af nyt produktnavn og tilpasset forretningsmodel for global SaaS virksomhed.
  • Udvikling af nyt salgskoncept hos global servicevirksomhed.
Skal vi ogsåhjælpe dig?

Kontakt Martin på
+45 60 25 75 72 eller mb@brems.dk

Kundecases

TriVision

Salgsvækst på over 60% efter ny strategi

”Brems og Co.’s evne til at komme ind til kernen af vores forretning, udfordre os og derfra skabe en stærk marketingplatform for vækst har været fantastisk”

Ole K. Neckelmann
Kommerciel direktør, TriVision
Se case

Hymatik

100% vækst igennem ny strategi og digitalt koncept

“Samarbejdet med Brems & Co. har været yderst professionelt. Der er kommet et boost i virksomheden, og vi er vokset over 100%”

Michael Harder
CEO, Hymatik
Se case

Skal vi hjælpe dig med at bygge et stærkt brand? Ring til Martin på 60257572

Kontakt os

Skal vi hjælpe dig med at bygge et stærkt brand? Ring til Martin på +4560257572

Send din forespørgsel