';

Kathrine_Maria

Stor velkommen til Kathrine og Maria som praktikanter de næste 3 måneder, hvor de primært skal arbejde med at gøre DigitalOdense17 d. 27. april til den fedeste digitale konference 

Kathrine læser en Professionsbachelor (PBA) i int. handel og markedsføring, og Maria læser Markedsføringsøkonom – begge på EAL. Vi glæder os meget til samarbejdet !


Om DigitalOdense og Brems & Co. 

Martin Brems er stifter af strategi- og marketingbureauet Brems & Co.og idémand og arrangør af DigitalOdense konferencen. DigitalOdense16 blev afholdt første gang d. 12. maj 2016 i Videnbyen ved SDU med over 200 deltagere.

Brems & Co. har hjulpet bl.a. Umbraco, e-conomic, PlusPack, debitoor, Micro Matic, TriVision, SDU, Odense Kommune, Tytex, Brandts, Odense Lufthavn og mange flere med at skabe vækst igennem radikal nytænkning af nye koncepter, nye foretningsmodeller, branding og kommunikation.

Martin har tidligere været marketingchef for to hurtigt voksende it-selskaber, Netcompany og ALSO Actebis (Børsen Gazelle), har bidraget til at opbygge et nyt reklamebureau, INCLUSIVE, med en tidligere direktør for Kunde & Co. Har arbejdet for en af de største reklamebureauer i Danmark, Nørgård Mikkelsen reklamebureau, for små og store brands. Udviklet nytænkende LEGO koncepter og produkter i hjertet af LEGO’s innovationsafdeling, gennemført et hav af LEGO koncepttest og været kommercielt ansvarlig for LEGO største globale produktlancering i 2013: Legends of Chima og været marketing og business lead i den tidligere konceptudvikling af LEGO’s nye digitale og fysiske legeoplevelse LEGO Dimensions, som vandt den anerkendte BAFTA Kids Award i november 2016.

www.brems.dk

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
Share
Tagged in