Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Alle vores kunder vil anbefale Brems & Co. med 100 ud af 100 i Net Promoter Score, mens projektledelse får 4,8 ud af 5.
Af Jacob Brakow, Brems & Co., 17. maj 2023
Net Promoter Score
Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score – hvilket vi er meget stolte af! I vores undersøgelse har stort set alle vores kunder givet os en samlet karakter på 10 ud af 10, hvilket betyder at de alle vil anbefale Brems & Co. Det tager vi som en stor tillidserklæring.
”Martin har masser af drive, som er vigtigt i strategi- og forandringsprocesser, struktureret fremgangsmåde og altid godt humør”
Udbytte
I forhold til udbytte har vi fået en samlet vurdering på 4,4 ud af 5.
Vi bestræber os altid på at udfordre vores kunder, give dem en klart defineret proces og et udbytte som skaber resultater. Derfor er vi glade for at det netop også er disse ting som vores kunder nævner i vores undersøgelse.
”Super samarbejde, god sparing og produktive workshops.”
”Vi følger strategien og tror meget på at Martin's konklusioner afspejler markedets adfærd og behov”
”God process som Martin drev godt selv når virksomhedsejeren ikke var helt "til stede"”
Projektledelse
I projektledelse har vi ligeledes fået en samlet vurdering på 4,8 ud af 5.
Vores processer styres igennem vores Strategitrappen®, som er en model udviklet af os på baggrund af 7 års arbejde med over 120+ virksomheder og organisationer. Modellen består af 3 faser, hvori vi i fællesskab med virksomhederne forstår, forenkler og forstærker deres strategi, brand og koncept.
”Der var styr på tingene, god opsamling, indkaldelse og eksekvering”
”Fint samarbejde, og jeg oplevede, at der var en plan som blev holdt”
”Vi nåede fint omkring vore udfordringer og fik udarbejdet en god plan”
Martin Brems
Vores stifter Martin Brems får både faglig og personlig positiv feedback af vores kunder.
På det personlige plan bliver Martin beskrevet som positiv, nærværende og engageret. Han får især ros for hans dedikerede og vedholdende tilgang til sit arbejde. Martin får også ros for hans faglighed, og vores kunder beskriver ham som analytisk stærk og en god kommunikatør. Særligt hans fokus på kundens behov og evne til at udfordre bliver fremhævet.
Spørger man kunderne hvad der får Brems & Co. til at skille sig ud, er det tydeligt at Martin Brems personlige og faglige kvaliteter skaber værdi:
”Martin er iderig, udfordrende og god til at tænke ud af boksen. Udover det er han altid godt selskab”
”Martin har lang erfaring med branding, data-baseret rådgivning og er desuden fremragende til Powerpoint :)”
Martin mener selv at den høje kundetilfredshed skyldes at kunden altid er fokus:
”Stærke relationer er en af grundstenene hos Brems & Co. Du kan ikke “flytte” virksomheder og brands, før du har fået en dyb forståelse af forretningen og personerne bag. Derfor er det vigtigt for mig altid at arbejde fokuseret og professionelt med stærk fokus på relationen. Du er aldrig bedre end dit sidste projekt.”
Om Martin Brems, Brems & Co.
Martin har på baggrund af over 120+ kundeprojekter de sidste 9 år udviklet Strategitrappen® med 12 trin, der har til formål at udvikle stærke formål, strategier og brands, der gør en forskel i samfundet, for medarbejderne og på bundlinjen. Download e-bogen gratis her.
Martin er tidligere marketingchef hos Netcompany, kundeansvarlig på bureauer i både Odense og København og hos LEGO som en del af ledelsen i LEGO’s innovationsafdeling Future Lab.
Spørgsmål til klummen? Kontakt gerne Martin på 60257572 eller [email protected]
Læs mere...
Brems & Co. og FOMO: Sammen om en ambitiøs revitalisering af Fyns forsikringsdarling
Brems & Co. er stolte af officielt at byde FOMO fra Svendborg velkommen som kunde. Siden sommer har vi været i fuld gang med at hjælpe FOMO med at tage det næste store skridt i…
Fem nedslag fra verdens største tech-konference
Web Summit er en af verdens største tech-konferencer, hvor tusindvis af startups, investorer og brancheeksperter samles til konference i Lissabon. I år blev der diskuteret alt fra…
Case: Tæt på livet af Borch Advokater
Borch Advokater kontaktede i efteråret 2022 Brems & Co. En ny strategi- og kommunikationsplatform skulle sikre Borch en langvarig og bæredygtig vækst.
Brems & Co. skal hjælpe SaaS virksomhed med at erobre Europa
Brems & Co. skal hjælpe Autosource Group med at udbrede deres softwareløsninger til Europa. Første step er det største marked, nemlig Tyskland.
Kedeligheds-strategien tordner frem i det danske erhvervsliv
I en verden hvor innovation og forandring er nøglen til succes, er det ironisk hvor konformt og kedeligt, det danske erhvervsliv er blevet.
Brems & Co. fejrer 10 års jubilæum
D. 1. april 2014 startede Brems & Co. I den forbindelse inviterer vi til en uformel sammenkomst i vores nye lokaler i Odense.
Velkommen til CB Group som ny kunde hos Brems & Co.
Over de næste måneder skal vi udvikle en ny strategi- og brandplatform og konkret handlingsplan, som skal indfri deres store drømme, mål og ambitioner.
Trends for Branding i 2024? Her er 3 bud.
Udforsk de seneste branding trends i 2024 med strategisk rådgiver Martin Brems, der dykker ned i ægte kommunikation, bæredygtighed, og AI's transformative rolle i branding.
Sådan opnår du den perfekte pitch (næsten)
Hør rådgiver Martin Brems’ egne erfaringer fra hans seneste klumme i Erhverv+, hvor du får 5 gode råd til din næste pitch.