Strategi-trappen
Virksomheds-
analyse
Forbruger- & Markedsindsigt
Virksomhedsanalyse
Hvilke styrker og udfordringer har din virksomhed? Hvor stærk er jeres kultur – og har du som leder eller ledelse organisationen med? Vi afdækker din virksomhed gennem kvalitative interviews med ledelsen, medarbejdere og relevante stakeholders for at se på muligheder og potentialer for fremtiden.
Forbruger- & Markedsindsigt
Vi afdækker markedet gennem interviews af kunder, konkurrenter og leverandører. Vores metoder er oftest kvalitative gennem personlige interviews, co-creation workshops, fokusgrupper og observation af adfærd – vi kombinerer med kvantitative analyser efter behov.
Vision, Mission & Værdier
Brand-
positionering
Vision, Mission & Værdier
For at alle i din virksomhed skal arbejde i samme retning, er det vigtigt, at I får en fælles forståelse for, hvad det er, I vil opnå, og hvordan I vil gøre det. Gennem workshops udvikler vi sammen en vision, en mission og et værdisæt for dit brand, som definerer formålet med din virksomhed, og som bidrager med større entusiasme og motivation blandt dine medarbejdere.
Brandpositionering
Hvilken position på markedet skal du eje, hvad vil du være kendt for, og hvor gør du det bedst? Via workshops definerer vi en stærk brandpositionering, der skal være med til at gøre dit brand unikt i markedet og sørge for, at kunderne vælger dine produkter og services frem for konkurrenternes.
Koncept-
udvikling
Business Model Canvas
Konceptudvikling
Vi hjælper dig med at udvikle innovative koncepter, der gør, at du skiller dig ud fra mængden. Vores tilgang er baseret på Design Thinking, som har fokus på at komme helt tæt på dine kunders behov.
Business Model Canvas
Er din forretningsmodel i dag den rigtige – nu og i fremtiden? Vi bruger kunde- og markedsindsigter til at udfordre og udvikle din virksomheds forretningsmodel og sikrer, at I rammer markedet med størst mulig effekt.
Value Proposition Design
Brand Navne & Slogans
Value Proposition Design
Value Proposition er et løfte om værdier, der skal leveres – det er den primære grund til, at en kunde skal købe fra dig. Vi definerer og bygger dit brands Value Proposition på 3 unikke værdi-argumenter, som bl.a. kan bruges på din hjemmeside, i film og til præsentationer, og som samtidig skal forme brandets slogan.
Brand Navne & Slogans
Du skal ikke lyde som de andre – du skal skille dig ud og være unik på markedet. Baseret på din vision, mission og unikke Value Propositions, udvikler vi et navn og evt. et slogan, der afspejler din virksomhed, og hvad den står for, så ingen er i tvivl om, hvem du er.
Strategi-sessions
Workshops
Trænger din virksomhed til et innovativt, strategisk og kreativt indspark? Martin Brems afholder workshops, hvor han inspirerer til, hvordan du kan nytænke og forenkle dine forretningskoncepter og dit brand, så du står stærkere i markedet. Workshoppen tager sit udgangspunkt i Strategi-trappen, som er baseret på 100+ branding-projekter – men workshoppen kan tilpasses dine behov.
Masterclasses
Strategisk branding ekspert Martin Brems afholder løbende Masterclasses, hvor du ud fra din virksomheds og brand’s udfordringer får konkrete værktøjer og metoder til at nytænke og forenkle dine forretningskoncepter og branding. Martin Brems har tidligere været en del af ledelsen i LEGO’s innovationsafdeling Future Lab. Tilmeld dig vores nyhedsbrev i bunden af websitet og bliv opdateret med datoerne for vores næste Masterclass.
Foredrag
Hvordan skaber man stærke forretningskoncepter og brands i 2021? Med udgangspunkt i de nyeste trends inden for konceptudvikling og branding samt et hav af spændende cases, gør Martin Brems dig klogere på, hvordan du kan nytænke og forenkle dit forretningskoncepter og branding, så du står stærkere i markedet. Foredraget kan tilpasses efter behov.
Facilitering
Martin Brems faciliterer større og mindre arrangementer bl.a. ledelsesseminarer og kick-off-events, der sikrer, at I på en både inspirerende og struktureret måde, når jeres fælles mål for seminaret eller eventet.
Strategisk sparring
Martin Brems har mange års erfaring med at rådgive ledere indenfor Sidder du som leder og har brug for strategisk sparring, og har du brug for at blive udfordret og inspireret til, hvordan du kan nytænke dine forretningskoncepter og branding? Så kontakt os her og book 1,5 times session med Martin Brems.
Sidder I som ledelse og har brug for at blive udfordret og inspireret til, hvordan I nytænker jeres forretningskoncepter og styrker jeres brand i markedet? Martin Brems deltager ofte i ledelsesseminarer og -møder som inspirator, hvor han udfordrer og kommer med ideer til, hvordan I kommer videre.
Har I brug for en innovativ og strategisk branding-kompetence i jeres bestyrelsen? Martin Brems har erfaring – både fra bestyrelser og advisory boards – fra en lang række virksomheder og organisationer både som formand og bestyrelsesmedlem.
Strategi-trappen
Hvilke styrker og udfordringer har din virksomhed? Hvor stærk er jeres kultur – og har du som leder eller ledelse organisationen med? Vi afdækker din virksomhed gennem kvalitative interviews med ledelsen, medarbejdere og relevante stakeholders for at se på muligheder og potentialer for fremtiden.
Vi afdækker markedet gennem interviews af kunder, konkurrenter og leverandører. Vores metoder er oftest kvalitative gennem personlige interviews, co-creation workshops, fokusgrupper og observation af adfærd – vi kombinerer med kvantitative analyser efter behov.
For at alle i din virksomhed skal arbejde i samme retning, er det vigtigt, at I får en fælles forståelse for, hvad det er, I vil opnå, og hvordan I vil gøre det. Gennem workshops udvikler vi sammen en vision, en mission og et værdisæt for dit brand, som definerer formålet med din virksomhed, og som bidrager med større entusiasme og motivation blandt dine medarbejdere.
Hvilken position på markedet skal du eje, hvad vil du være kendt for, og hvor gør du det bedst? Via workshops definerer vi en stærk brandpositionering, der skal være med til at gøre dit brand unikt i markedet og sørge for, at kunderne vælger dine produkter og services frem for konkurrenternes.
Vi hjælper dig med at udvikle innovative koncepter, der gør, at du skiller dig ud fra mængden. Vores tilgang er baseret på Design Thinking, som har fokus på at komme helt tæt på dine kunders behov.
Er din forretningsmodel i dag den rigtige – nu og i fremtiden? Vi bruger kunde- og markedsindsigter til at udfordre og udvikle din virksomheds forretningsmodel og sikrer, at I rammer markedet med størst mulig effekt.
Value Proposition er et løfte om værdier, der skal leveres – det er den primære grund til, at en kunde skal købe fra dig. Vi definerer og bygger dit brands Value Proposition på 3 unikke værdi-argumenter, som bl.a. kan bruges på din hjemmeside, i film og til præsentationer, og som samtidig skal forme brandets slogan.
Du skal ikke lyde som de andre – du skal skille dig ud og være unik på markedet. Baseret på din vision, mission og unikke Value Propositions, udvikler vi et navn og evt. et slogan, der afspejler din virksomhed, og hvad den står for, så ingen er i tvivl om, hvem du er.
Strategi sessions
Trænger din virksomhed til et innovativt, strategisk og kreativt indspark? Martin Brems afholder workshops, hvor han inspirerer til, hvordan du kan nytænke og forenkle dine forretningskoncepter og dit brand, så du står stærkere i markedet. Workshoppen tager sit udgangspunkt i Strategi-trappen, som er baseret på 100+ branding-projekter – men workshoppen kan tilpasses dine behov.
Strategisk branding ekspert Martin Brems afholder løbende Masterclasses, hvor du ud fra din virksomheds og brand’s udfordringer får konkrete værktøjer og metoder til at nytænke og forenkle dine forretningskoncepter og branding. Martin Brems har tidligere været en del af ledelsen i LEGO’s innovationsafdeling Future Lab. Tilmeld dig vores nyhedsbrev i bunden af websitet og bliv opdateret med datoerne for vores næste Masterclass.
Hvordan skaber man stærke forretningskoncepter og brands i 2021? Med udgangspunkt i de nyeste trends inden for konceptudvikling og branding samt et hav af spændende cases, gør Martin Brems dig klogere på, hvordan du kan nytænke og forenkle dit forretningskoncepter og branding, så du står stærkere i markedet. Foredraget kan tilpasses efter behov.
Martin Brems faciliterer større og mindre arrangementer bl.a. ledelsesseminarer og kick-off-events, der sikrer, at I på en både inspirerende og struktureret måde, når jeres fælles mål for seminaret eller eventet.
Strategisk sparring
Martin Brems har mange års erfaring med at rådgive ledere indenfor Sidder du som leder og har brug for strategisk sparring, og har du brug for at blive udfordret og inspireret til, hvordan du kan nytænke dine forretningskoncepter og branding? Så kontakt os her og book 1,5 times session med Martin Brems.
Sidder I som ledelse og har brug for at blive udfordret og inspireret til, hvordan I nytænker jeres forretningskoncepter og styrker jeres brand i markedet? Martin Brems deltager ofte i ledelsesseminarer og -møder som inspirator, hvor han udfordrer og kommer med ideer til, hvordan I kommer videre.
Har I brug for en innovativ og strategisk branding-kompetence i jeres bestyrelsen? Martin Brems har erfaring – både fra bestyrelser og advisory boards – fra en lang række virksomheder og organisationer både som formand og bestyrelsesmedlem.
”Vi fik en plan for, hvordan vi skulle tilgå markedet, og det var fuldstændig outstanding sammenlignet med, hvad vi havde tænkt selv.”
“Brems og Co. har de seneste 3 måneder lavet en indgående, vanskelig og tidskrævende markedsanalyse blandt vores største kunder i Europa. Processen har fra de allerførste møder været snorlige fra Martins side.”
“Martin arbejder meget professionelt, han er vidende og altid utroligt velforberedt og bidrager engageret med hele hans viden. Mine varmeste anbefalinger.”
“Martin Brems er altid 100% dedikeret, i det han laver. Han er excellent til facilitere og udvikle nye strategier og koncepter. Mine varmeste anbefalinger.”
”Selve processen har været en meget positiv oplevelse. Efter det første år har vi + 60% vækst, og vi ser en betydelig fordobling af antallet af solgte licenser.”
“Det har været en fornøjelse at arbejde med Brems og Co. igennem hele processen. Vi har følt os i gode hænder fra første møde, og leverancerne er altid leveret med kvalitet, og de har overholdt deadlines.”
