Samarbejdet med Martin Brems og hans hele team har været enestående. Simpelthen fantastisk. 14 dage efter lanceringen af ​​kampagnen var vi blown-away af interesse.

Susanne Blix

Udviklingsdirektør, BoligGruppen A/S

Opgaven

I 2017 startede BoligGruppen ideen om at udvikle en kontorbygning i Odense til it-virksomheder. I forlængelse af dette projekt kontaktede BoligGruppen Brems & Co. med ønsket om at udvikle en strategi og kommunikationsplatform for kontorbygningen med identitet, navn og logo samt en plan for lancering.

Brems & Co. tog os med på en rejse, hvor vi blev klogere på vores målgruppe, vores vision og mission og den værdi, vi ønsker at give vores kunder.

Susanne Blix

Udviklingsdirektør, BoligGruppen A/S

Strategien

Strategi- og kommunikationsarbejdet var baseret på interviews med den ønskede målgruppe for kontorhuset – potentielle lejere og beslutningstagere i it-virksomheder.

I gennem workshops med BoligGruppen udviklede ideen og ambitionen sig til en hel kontorby – Tech Town Odense blev herved født. Ved siden af ​​det nye kontorhus var der 4 andre bygninger der naturligt kunne inkluderes i Tech Town Odense. Den nye strategi for BoligGruppen og Tech Town Odense indeholdt en ny ambitiøs vision for hele området, positionering, navn på de 5 bygninger samt 3 unikke og differentierende Value Propositions med fokus på Scale-Up tech-virksomheder.

Nøgleordene og Value Propositions i strategien var ’Convenience’, ’Scale Up’ og ’Feel Like Home’.

Tech Town Odense skulle være et sted med gode og lækre omgivelser for tech-virksomheder, hvor der skulle være mulighed for at fokusere på forretningen og samtidig føle sig hjemme.

Hele den visuelle identitet blev udviklet med udgangspunkt i stjerne-universet, da målgruppen for Tech Town Odense er “stjerner”, der er på vej, og naturligvis blev sloganet “Home for Tech Stars”.
Foruden strategi og visuelt design blev der udviklet en brandingfilm og et website. Siden lanceringen maj 2019, er Tech Town Odense markedsført massivt via Facebook, LinkedIn og Instagram content og annoncering kombineret med en Google AdWords kampagne.

Resultatet

Resultatet for Tech Town Odense har været overvældende. 14 dage efter, at de havde lanceret kampagnen, var de blæst omkuld af interesse. 3 måneder efter lanceringen, var BoligGruppen allerede 8-12 måneder længere fremme, i forhold til måden de normalt ville have arbejdet på, i forhold til kvalificering af leads og lejere til området.

Navn & Logo

Navn & Logo

Vision

”Tech Town Odense” skal være et nationalt tech-område, der skaber rammerne for, at regionale Scale Up tech-virksomheder bliver til internationale succeser.

Positionering

Vi vil være kendt for at tilbyde de bedste faciliteter i et udviklende tech-fællesskab for Scale Up tech-virksomheder i Danmark

Value Proposition

– Feel like home
– Convenience
– Scale up

Slogan

Home for tech stars

Branding movie

Visuelt Design

  • Webdesign
  • Logodesign
  • Branding

Referencefilm

”Da vi fik præsenteret Brems & Co.'s løsning, var vi helt målløse. Vi havde aldrig nogensinde set os komme derhen. Det er et projekt og en identitet, som vi er meget stolte af."

Andre brands vi har hjulpet

Skal vi hjælpe dig med at bygge en stærk markedsposition?

Kontakt os

Skal vi hjælpe dig med at bygge en stærk markedsposition?

Kontakt os