Samarbejdet med Brems & Co. har virkelig flyttet vores forretning, til et sted vi gerne vil have det. Vi er langt mere fokuseret på, hvad det er, vi har brug for med vores forretning, og hvordan vi skal komme dertil. Vores kunder er også langt mere opmærksomme på, hvem vi er, og hvad vi står for.

Ole K. Neckelmann

Medstifter & Kommerciel Direktør, Trivision

Opgaven

TriVision har siden 1999 levet af at udvikle high-end løsninger til vision-baseret kvalitetskontrol, primært indenfor produktion af fødevarer og emballage.

VækstPartner Kapital med Klaus Bülow Davidsen som operationel partner kom til i efteråret 2016. De skulle hjælpe Trivision med at skalere virksomheden, dels gennem en produktorienteret forretningsmodel, styrket proaktiv kommerciel tilgang, opdateret profilering og ikke mindst en gearet organisation til vækst. De indledte derfor en strategi og markedsføringsproces, hvor Brems & Co. blev valgt som partner.

Vi tog en række dialoger med forskellige bureauer, men Brems & Co. var for os, dem, der havde den rigtige tilgang. De var analytiske, og de havde evnerne og lysten til at udfordre vores firma.

Klaus Bülow Davidsen

Partner, Trivision

Strategien

Den første fase bestod af en række markeds- og kundeanalyser, herunder personlige samtaler med ledelsen, lokale og globale kunder, partnere og ikke mindst industri-eksperter fra lignende brancher. Derefter blev der afholdt et antal workshops med ledelsen og de nye medejere, faciliteret af Brems & Co.

Igennem analysefasen og workshops, stod det klart, at Trivision blev opfattet som nogle af de fagmæssigt bedste på markedet, og at high-end positionen kombineret med brugervenlighed var ledig og oplagt at positionere sig på – med en klar konkurrencefordel.

Websitet, logoet og den visuelle identitet blev re-designet med fokus på high-end produkter, robot-øjet og brugervenligheden, og sloganet “Vision beyond imagination” skulle være med til at fasttømre TriVision’s position som en af de bedste på markedet.

Der blev fokuseret kraftigt på digital markedsføring, for at øge lead-genereringen i en branche, som typisk ikke anvendte den kanal intensivt.

Resultatet

Den nye strategi- og marketingplatform sammen med den digitale indsats blev for alvor rullet ud i sensommeren 2017 samtidig med Jesper Bach, ny administrerende direktør, tiltrådte.

TriVision har oplevet en salgsfremgang på over 60% i 2018, ordre-pipeline er signifikant forøget og det naturlige inflow af leads er mere end fire-doblet. Transformationen er ikke slut, men grundlaget for vækst og skalerbarheden i forretningen er øget signifikant, og TriVision har øget internationaliseringen med stærke partnerskaber i Skandinavien, UK, Benelux, Schweiz og Tyrkiet.

Vision

Pushing the boundaries within vision technology

Mission

Secure product quality and eliminate production waste

Value Proposition

– Leading industry know-how
– Easy to operate
– Most reliable vision solutions

Slogan

Vision beyond imagination

Referencefilm

”Vi har været meget tilfredse med samarbejdet med Martin Brems og hans hele team. Salget er markant højere end hvad vi nogensinde har set før, og generelt er der en meget mere proaktiv salgsstrategi i virksomheden i dag.”

Visuelt Design

  • Logodesign
  • Farver og fonte
  • Branding

Andre brands vi har hjulpet

Skal vi hjælpe dig med at bygge en stærk markedsposition?

Kontakt os

Skal vi hjælpe dig med at bygge en stærk markedsposition?

Kontakt os