23. januar 2023

Brems & Co. skal hjælpe Toyota i Spanien

Artikel: Brems & Co. har landet en aftale med Toyota Material Handling i Spanien, hvor vi skal hjælpe med at øge salget af førerløse AGV (Automated Guided Vehicles) trucks.

14. december 2022

Fra produktfokus til well-being for verdenskendt brand

I 2019 tog det verdenskendte WaterRower og NOHrD en strategisk beslutning om at ville positionere sig som som et fitnessbrand, der er bæredygtigt. Læs hvordan vi løste……

21. november 2022

Hvordan kan du vende krisen til din fordel?

Krisen giver dig muligheder for at stå stærkere. Vi har 5 bud på hvorfor. Ét af dem er at parkere ”det plejer vi at gøre”. Læs vores klumme fra Erhverv+.

15. august 2022

60% af virksomhedslederne har formål som topprioritet

I foråret 2022 tog vi pulsen på, hvordan 50 danske virksomhedsledere arbejder med deres strategi. Her får du de 5 vigtigste indsigter fra rapporten.

3. august 2022

Ny strategi forøgede overskud fra 0,4 mio. til 9,3 mio. på 3 år

Brems & Co. hjalp i 2018 det københavnske IT-konsulenthus Novataris med ny strategi og kommunikationsplatform. Efterfølgende forøgede Novataris bruttofortjenesten fra dkk 12 mio.…

30. maj 2022

Bruger du empati i din ledelse til at skabe resultater?

Erhverv+ klumme: Det er ret enkelt, men ofte svært for de fleste at praktisere. Måske fordi de fleste ledere ikke besidder empati. Det tror jeg dog ikke. Hvad er der så galt,…

24. marts 2022

Er du god til at fortælle historier der sælger?

Erhverv+ klumme: Sælg som en start-up. Pris er aldrig afgørende for et salg – men det er derimod den opfattede værdi hos kunden. Få alle 3 tips her.

25. november 2021

Fremtidens vinderbrands skaber meningsfulde bevægelser og fokuserer på social e-handel

Erhverv+ klumme: Ny trend på vej: Fremtidens vinderbrands skaber meningsfulde bevægelser og fokuserer på social e-handel

9. september 2021

Nye forretningsmodeller kræver ny salgstilgang

Erhverv+ klumme: Mange virksomheder har glemt én væsentlig faktor: Nye digitale forretningsmodeller kræver nye måder at tænke i salg og salgsorganisationer.