12. juni 2023

Velkommen til CCIT som ny kunde hos Brems & Co.

Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi hjælpe CCIT med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner.

17. maj 2023

Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse

Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score og 4,8 ud af 5 i…

16. maj 2023

Velkommen til Nybolig som ny kunde hos Brems & Co.

Vi har fået til opgave at inspirere og udfordre de knap 220 forretninger i hele Danmark med de mange muligheder der er, for at styrke brandingen digitalt.

9. maj 2023

Velkommen til Autosource Group som ny kunde hos Brems & Co.

Autosource Group er en ambitiøs SaaS virksomhed i bilbranchen, som indenfor få år har ambitioner om at blive Europas største indenfor deres felt.

4. maj 2023

Formålsdrevet strategi. Buzz eller Business?

Alle taler om det. Et formål. Hvorfor er det vigtigt? Og hvad skal du bruge det til? Læs klummen om hvordan du kan finde dit formål.

16. februar 2023

Millioner til strategi og digitalisering af SMV’er

For at få del i midlerne er der en række krav, der skal opfyldes, men det behøver faktisk ikke at være så svært. Læs klummen om hvordan du får del af puljerne her.

6. februar 2023

30% vækst igennem en bæredygtig global strategi med IoT

I 2019 tog Micro Technic en stor strategisk beslutning om at ville fokusere på IoT og opsamling af data, som fremtidens forretning for hele virksomheden. Læs casen her.

23. januar 2023

Brems & Co. skal hjælpe Toyota i Spanien

Artikel: Brems & Co. har landet en aftale med Toyota Material Handling i Spanien, hvor vi skal hjælpe med at øge salget af førerløse AGV (Automated Guided Vehicles) trucks.

14. december 2022

Fra produktfokus til well-being for verdenskendt brand

I 2019 tog det verdenskendte WaterRower og NOHrD en strategisk beslutning om at ville positionere sig som som et fitnessbrand, der er bæredygtigt. Læs hvordan vi løste……