Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse

Alle vores kunder vil anbefale Brems & Co. med 100 ud af 100 i Net Promoter Score, mens projektledelse får 4,8 ud af 5.

Af Jacob Brakow, Brems & Co., 17. maj 2023

Net Promoter Score
Hos Brems & Co. lever vi af tilfredse kunder, og ifølge vores seneste tilfredshedsanalyse har vi fået en Net Promoter Score på 100, hvilket er maksimum score – hvilket vi er meget stolte af! I vores undersøgelse har stort set alle vores kunder givet os en samlet karakter på 10 ud af 10, hvilket betyder at de alle vil anbefale Brems & Co. Det tager vi som en stor tillidserklæring.

”Martin har masser af drive, som er vigtigt i strategi- og forandringsprocesser, struktureret fremgangsmåde og altid godt humør”

Udbytte
I forhold til udbytte har vi fået en samlet vurdering på 4,4 ud af 5.

Vi bestræber os altid på at udfordre vores kunder, give dem en klart defineret proces og et udbytte som skaber resultater. Derfor er vi glade for at det netop også er disse ting som vores kunder nævner i vores undersøgelse.

”Super samarbejde, god sparing og produktive workshops.”

”Vi følger strategien og tror meget på at Martin's konklusioner afspejler markedets adfærd og behov”

”God process som Martin drev godt selv når virksomhedsejeren ikke var helt "til stede"”

Projektledelse
I projektledelse har vi ligeledes fået en samlet vurdering på 4,8 ud af 5.

Vores processer styres igennem vores Strategitrappen®, som er en model udviklet af os på baggrund af 7 års arbejde med over 120+ virksomheder og organisationer. Modellen består af 3 faser, hvori vi i fællesskab med virksomhederne forstår, forenkler og forstærker deres strategi, brand og koncept.

”Der var styr på tingene, god opsamling, indkaldelse og eksekvering”

”Fint samarbejde, og jeg oplevede, at der var en plan som blev holdt”

”Vi nåede fint omkring vore udfordringer og fik udarbejdet en god plan”

Martin Brems
Vores stifter Martin Brems får både faglig og personlig positiv feedback af vores kunder.

På det personlige plan bliver Martin beskrevet som positiv, nærværende og engageret. Han får især ros for hans dedikerede og vedholdende tilgang til sit arbejde. Martin får også ros for hans faglighed, og vores kunder beskriver ham som analytisk stærk og en god kommunikatør. Særligt hans fokus på kundens behov og evne til at udfordre bliver fremhævet.

Spørger man kunderne hvad der får Brems & Co. til at skille sig ud, er det tydeligt at Martin Brems personlige og faglige kvaliteter skaber værdi:

”Martin er iderig, udfordrende og god til at tænke ud af boksen. Udover det er han altid godt selskab”

”Martin har lang erfaring med branding, data-baseret rådgivning og er desuden fremragende til Powerpoint :)”

Martin mener selv at den høje kundetilfredshed skyldes at kunden altid er fokus:

”Stærke relationer er en af grundstenene hos Brems & Co. Du kan ikke “flytte” virksomheder og brands, før du har fået en dyb forståelse af forretningen og personerne bag. Derfor er det vigtigt for mig altid at arbejde fokuseret og professionelt med stærk fokus på relationen. Du er aldrig bedre end dit sidste projekt.”

Om Martin Brems, Brems & Co.

Martin har på baggrund af over 120+ kundeprojekter de sidste 9 år udviklet Strategitrappen® med 12 trin, der har til formål at udvikle stærke formål, strategier og brands, der gør en forskel i samfundet, for medarbejderne og på bundlinjen. Download e-bogen gratis her.

Martin er tidligere marketingchef hos Netcompany, kundeansvarlig på bureauer i både Odense og København og hos LEGO som en del af ledelsen i LEGO’s innovationsafdeling Future Lab.

Spørgsmål til klummen? Kontakt gerne Martin på 60257572 eller [email protected]