Gennem en intensiv proces udviklede Martin og hans team en vision, mission og et værdisæt på meget kort tid. En proces som vi selv havde været i gang med i 1 ½ år, men ikke var kommet i mål med.

Kasper Andersen

CEO & Partner, YOYO Global Freight

Opgaven

Som et resultat af den enorme vækst, som speditions- og logistikfirmaet YOYO Global Freight gennemgik, var de nødt til at for at få defineret og synliggjort deres vision, mission og et samlende værdisæt i deres strategi for 2020-2021.

Værdisættet skulle styrke sammenhængen blandt alle ansatte globalt. Visionen og missionen skulle hjælpe med at definere virksomhedens retning og formål, og Value Propositions skulle definere, hvorfor man skal vælge dem som speditør-partner.

Det der kom ud af processen, var 4 virkelig gode værdier, en vision og en mission, som vi arbejder med og bruger hver dag. Vi er kommet ud med et resultat, som vi er super glade for.

Kasper Andersen

CEO & Partner, YOYO Global Freight

Strategien

I løbet af 2 meget intense uger fik vi interviewet medarbejdere, både i Danmark, Norge og USA og ligeledes interviewet udvalgte kunder. Herefter gik processen i gang med at definere den overordnede vision, mission, positionering på markedet, deres unikke Value Propositions og ikke mindst deres værdisæt.

Efter bare 13 dage blev resultatet præsenteret for ledelsen, og som en del af den overordnede strategi arrangerede YOYO en teambuilding-begivenhed, hvor værdierne blev brugt gennem spil og teambuilding-øvelser.

Resultatet

YOYO står i dag med en klar vision, mission og et værdisæt, der aktivt bruges både til kundepræsentationer, medarbejdersamtaler og til nyansættelser – med stor succes.
Efter et vellykket samarbejde har YOYO valgt at bruge Brems & Co. til flere opgaver heriblandt til lanceringen af ​​YOYO’s nye globale website og brandingfilm.

Vision

Our vision is to create a unique company culture that constantly challenges and sets new standards within the freight forwarding industry

Mission

Our mission is to make freight and logistics as easy and convenient as possible

Positionering

We want to be known for setting new standards for ease and convenience within the freight forwarding industry

Værdier

– We are Pioneers
– We are Solution Oriented
– We take Responsibility
– We are Friendly

Slogan

Moving forward together

Branding movie

Visuelt Design

  • Webdesign
  • Farver og fonte
  • Branding

Referencefilm

I løbet af de sidste par år har vi været igennem hurtig vækst og har fået en masse mennesker med ombord. Derfor var vi nødt til at få defineret vores kerneværdier og vores mission - vi var nødt til at konkretisere, hvem vi var, og Brems & Co. hjalp os med det.

Andre brands vi har hjulpet

Skal vi hjælpe dig med at bygge en stærk markedsposition?

Kontakt os

Skal vi hjælpe dig med at bygge en stærk markedsposition?

Kontakt os