Nye forretningsmodeller kræver ny salgstilgang
Erhverv+ klumme: Mange virksomheder har glemt én væsentlig faktor: Nye digitale forretningsmodeller kræver nye måder at tænke i salg og salgsorganisationer.
Velkommen til Toyota Material Handling som ny kunde hos Brems & Co.
Toyota Material Handling er nummer 1 i verden indenfor gaffeltrucks. Vi har fornøjelsen af at skulle hjælpe med kundeindsigt og konkrete initiativer til øget konvertering og salg…
5 års-strategiplanen er død – hvad nu?
Erhverv+ klumme: Du kan ikke udvikle din strategi som du plejer i 2021 – og Covid-19 er (desværre) et godt eksempel på hvorfor. Her får du 5 bud på, hvad du skal gøre i stedet…
Topkarakterer til Brems & Co. i kundeanalyse
Vi har fået en Net Promoter Score på 100. Vores kunder har givet os 4,9 ud af 5 i både udbytte og projektledelse, og Martin Brems får personlig og faglig ros.
Bæredygtighed skal være kernen i COVID-19 helbredelsen
Erhverv+ klumme: Bæredygtighed har været på agendaen i årtier, men under pandemien har tingene skiftet fokus. Klima-krisen og mangel på social ansvarlighed, kan være langt mere…
Bæredygtig marketingstrategi for verdenskendt fitness-brand
De fleste, der har set den amerikanske Netflix serie House Of Cards, kender også til den flotte håndlavede træ- romaskine WaterRower fra virksomheden af samme navn.…
Velkommen til Megatrade som ny kunde hos Brems & Co.
Megatrade står over for at transformere deres virksomhed bl.a. igennem digitalisering. I tæt opløb med andre konsulentbureauer er Brems & Co. blevet udvalgt til at hjælpe dem med…
Sportsstjerner og direktører kaster sig i sandet til beachvolley
Olympisk guldvinder, bankdirektør, virksomhedsejer. Det er nogle af de titler på medlemmerne af en netværksgruppe, der mødes tidligt om morgenen for at spille beachvolley.
Brands skal være mere menneskelige
Hvis der er én positiv ting, som COVID-19 krisen har givet os, så er det tid og ro til at reflektere over det at være mennesker og familie – om livet før og efter krisen. Det…