Brems & Co. og FOMO: Sammen om en ambitiøs revitalisering af Fyns forsikringsdarling
Brems & Co. er stolte af officielt at byde FOMO fra Svendborg velkommen som kunde. Siden sommer har vi været i fuld gang med at hjælpe FOMO med at tage det næste store skridt i deres udvikling. Med Strategitrappen® som procesmodel arbejder vi på en komplet revitalisering af FOMO’s brand – fra strategi og visuel identitet til en moderne og målrettet eksekvering. Målet? At gøre FOMO til Fyns foretrukne forsikringsvalg – og den ubestridte mester i rådgivning.
Af Jacob Brakow, Brems & Co., 27. november 2024
Lidt om FOMO – og hvorfor de skiller sig ud
FOMO har i årtier været et velkendt navn på Fyn, særligt Sydfyn, kendt for deres lokalt forankrede, nærværende og kompetente tilgang til forsikring. Som en forsikringspartner med rødder i både private husholdninger og erhvervsliv, har de altid sat medlemmer først – og det stopper ikke her. Med et skarpt fokus på at styrke deres position på markedet og skabe et brand, der både spejler deres værdier og taler til fremtidens kunder, tager de nu et stort og modigt skridt fremad.
Jens Guldfeldt, Direktør hos FOMO udtaler:
”FOMO har altid været lidt af en hemmelig perle på Fyn, men nu er det tid til at skinne endnu klarere. Vi har ambitiøse planer om at blive det oplagte forsikringsvalg for alle fynboer og med Brems & Co. ved roret er vi godt på vej. De har virkelig grebet vores DNA og hjulpet os med at sætte turbo på en transformation, der kombinerer strategi, kreativitet og skarpe budskaber. Vi kan allerede mærke energien – og vi glæder os til at vise resultatet i det nye år!”
Martin Brems, Direktør hos Brems & Co., udtaler:
”At arbejde med FOMO er som at arbejde med en usleben diamant. De har det helt rigtige fundament – erfaring, nærhed og lokalt engagement – og nu er vores opgave at få det til at stå endnu stærkere. Gennem Strategitrappen® skal vi i gang med at skabe en klar kurs for at give brandet et løft, der ikke bare får dem til at stå stærkere visuelt, men også strategisk. Vi elsker at arbejde med virksomheder, der tør tænke stort – og FOMO er ingen undtagelse.”
Med dette spændende samarbejde fortsætter Brems & Co. arbejdet med at skabe stærke brands, der gør en forskel i markedet – og på Fyn bliver det svært at overse FOMO i fremtiden.
For yderligere information, kontakt venligst:
Martin Brems, Direktør, Brems & Co., 60257572 eller [email protected]
Jens Guldfeldt, Direktør, FOMO, 40171755 eller [email protected]
Om Brems & Co.
Brems & Co. har siden 2014 hjulpet 140+ virksomheder og organisationer med at skabe vækst gennem nytænkning og udvikling af nye strategier, forretningskoncepter og branding-platforme baseret på dybe kunde- og markedsindsigter.
Brems & Co. er stiftet af Martin Brems, som er tidligere marketingchef hos Netcompany, kontaktchef på bureauer i København og Odense og en del af ledelsen i LEGO’s innovationsafdeling Future Lab.
Læs mere...
Fem nedslag fra verdens største tech-konference
Web Summit er en af verdens største tech-konferencer, hvor tusindvis af startups, investorer og brancheeksperter samles til konference i Lissabon. I år blev der diskuteret alt fra…
Case: Tæt på livet af Borch Advokater
Borch Advokater kontaktede i efteråret 2022 Brems & Co. En ny strategi- og kommunikationsplatform skulle sikre Borch en langvarig og bæredygtig vækst.
Brems & Co. skal hjælpe SaaS virksomhed med at erobre Europa
Brems & Co. skal hjælpe Autosource Group med at udbrede deres softwareløsninger til Europa. Første step er det største marked, nemlig Tyskland.
Kedeligheds-strategien tordner frem i det danske erhvervsliv
I en verden hvor innovation og forandring er nøglen til succes, er det ironisk hvor konformt og kedeligt, det danske erhvervsliv er blevet.
Brems & Co. fejrer 10 års jubilæum
D. 1. april 2014 startede Brems & Co. I den forbindelse inviterer vi til en uformel sammenkomst i vores nye lokaler i Odense.
Velkommen til CB Group som ny kunde hos Brems & Co.
Over de næste måneder skal vi udvikle en ny strategi- og brandplatform og konkret handlingsplan, som skal indfri deres store drømme, mål og ambitioner.
Trends for Branding i 2024? Her er 3 bud.
Udforsk de seneste branding trends i 2024 med strategisk rådgiver Martin Brems, der dykker ned i ægte kommunikation, bæredygtighed, og AI's transformative rolle i branding.
Sådan opnår du den perfekte pitch (næsten)
Hør rådgiver Martin Brems’ egne erfaringer fra hans seneste klumme i Erhverv+, hvor du får 5 gode råd til din næste pitch.
Velkommen til BORCH Advokater som ny kunde hos Brems & Co.
Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi hjælpe BORCH Advokater med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner.