Tech Town Odense
BoligGruppen lancerer Tech Town Odense: Odenses svar på kødbyen i København – for tech virksomheder. Brems & Co. har stået for strategi og kampagnekoncept.
Tech-virksomhedernes ”Kødby” eller et ”SOHO” for tech-virksomheder
Visionen med Tech Town Odense er at skabe et nationalt anerkendt tech-område, som skal bidrage til, at regionale Scale-up techvirksomheder bliver til internationale succeser. Visionen og det nye samarbejde er udviklet i tæt samarbejde med områdets Tænketank (Tænketanken Nexus), hvor flere prominente erhvervspersonligheder i Odense er med. Bag koncept og kampagne, som skydes i gang den 7. maj, står Brems & Co. med Martin Brems i spidsen.
Lejerne og deres medarbejdere skal føle sig hjemme, når de tager på arbejde, det vil BoligGruppen bl.a. sikre via en hyggelig personalecafé, loungemiljøer med lyst og råt interiør. Mellem bygningerne vil der være grønne friarealer, cykelstier og mulighed for udendørs aktiviteter.
En række erhvervsejendomme på Stærmosegårdsvej, Billedskærervej og Klokkestøbervej danner rammen for det nye fællesskab, som går under navnet ”Tech Town Odense” – home for tech stars. Tech Town Odense kommer således til at bestå af en klynge af arkitektonisk forskelligartede erhvervsejendomme, herunder også nogle nye ejendomme, hvoraf byggeriet af den første kontorejendom på 2.600 m2 er påbegyndt. Denne kontorejendom er tegnet af Tegnestuen Mejeriet, og vil stå klar til indflytning allerede i foråret 2020.
Tech Town Odense omfatter i dag 4 udlejede ejendomme med i alt 16 lejere, og området vil blive udbygget med 2-3 nye ejendomme.
Tech Town Odense vil løbende blive suppleret med diverse services og samarbejder, som udvikles og skabes i samarbejde med bl.a. Tænketanken Nexus og lejere selv, og det er vores forventning, at vi sammen får skabt et område med en stærk identitet og et dynamisk hjemsted for tech-virksomheder.
Video om Tech Town Odense
Læs mere...
Case: Tæt på livet af Borch Advokater
Borch Advokater kontaktede i efteråret 2022 Brems & Co. En ny strategi- og kommunikationsplatform skulle sikre Borch en langvarig og bæredygtig vækst.
Brems & Co. skal hjælpe SaaS virksomhed med at erobre Europa
Brems & Co. skal hjælpe Autosource Group med at udbrede deres softwareløsninger til Europa. Første step er det største marked, nemlig Tyskland.
Kedeligheds-strategien tordner frem i det danske erhvervsliv
I en verden hvor innovation og forandring er nøglen til succes, er det ironisk hvor konformt og kedeligt, det danske erhvervsliv er blevet.
Brems & Co. fejrer 10 års jubilæum
D. 1. april 2014 startede Brems & Co. I den forbindelse inviterer vi til en uformel sammenkomst i vores nye lokaler i Odense.
Velkommen til CB Group som ny kunde hos Brems & Co.
Over de næste måneder skal vi udvikle en ny strategi- og brandplatform og konkret handlingsplan, som skal indfri deres store drømme, mål og ambitioner.
Trends for Branding i 2024? Her er 3 bud.
Udforsk de seneste branding trends i 2024 med strategisk rådgiver Martin Brems, der dykker ned i ægte kommunikation, bæredygtighed, og AI's transformative rolle i branding.
Sådan opnår du den perfekte pitch (næsten)
Hør rådgiver Martin Brems’ egne erfaringer fra hans seneste klumme i Erhverv+, hvor du får 5 gode råd til din næste pitch.
Velkommen til BORCH Advokater som ny kunde hos Brems & Co.
Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi hjælpe BORCH Advokater med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner.
Customers 1st fik 65% vækst på blot 8 måneder efter relancering
I januar 2022 kom den hastigt-voksende SaaS virksomhed, Servicepos, til Brems & Co. med et ønske om re-branding 2.0 proces med fokus på at øge væksten.