Fantastisk at se Mads Nipper arbejde med bæredygtighed
Martin Brems forlod Lego for at kaste sig over marketingbranchen, og i dag er han selvstændig med strategi- og marketingbureauet Brems & Co.
Af Jens Bertelsen, Børsen., 27. august 2018
Det første, jeg læser om morgenen
Jeg starter altid med at tjekke for nye e-mails og særligt Fyens.dk og Børsen med morgenens nyhedsoverblik – dernæst TV 2’s nyhedsapp. Og et kort kig på notifikationer på de sociale medier.
Det hører jeg
Jeg lytter ofte til P1 Public Service fra kl. 10-11, hvor jeg selv har den store fornøjelse at være med i panelet en-to gange om måneden. På mine løbe- eller cykelture lytter jeg til podcasts, en del Elektronista om alt det nyeste indenfor tech – men også andre indenfor tech og marketing.
Det ser jeg, når jeg vil underholdes
Jeg er lidt af en film- og serienørd, men er også til dokumentarfilm og bruger Netflix en del, dog mest i de mørke vintermåneder.
Dem følger jeg
Fast Company, Wired og Harward Business Review. Ideo-grundlægger Tim Brown, Martin Lindstrøm og Mads Nipper holder jeg et særligt øje med. Sidstnævnte arbejdede jeg sammen med i Lego, og det er fantastisk at se Mads og Grundfos arbejde så synligt og visionært med at fremme bæredygtighed.
Det læser jeg
Jeg har endelig fået læst “Stå fast” af Svend Brinkmann. Det er en fantastisk bog om at stå mere fast i en accelererende selvudviklingskultur, hvor Brinkmann – med et glimt i øjet – opfordrer til at tage nej-hatten mere på og ikke altid hoppe med på den nyeste bølge. Bogen har inspireret mig til at tage nogle vigtige strategiske beslutninger i mine egne virksomheder.
Det oplever jeg
I Odense og på Fyn er der sket et gigantisk boom i kulturelle oplevelser, så man behøver næsten ikke at køre uden for øen. Den nye spændende Heartland Festival, Tinderbox, HCA festivals, Spis Odense Food Festival og Odense Sommerrevy er blot nogle af de succeser, som jeg også selv deltager aktivt i.
Favoritapp
Linkedin bruger jeg flere gange dagligt til at blive inspireret og skabe nye relationer.
Læs hele artiklen her: https://borsen.dk/nyheder/generelt/fantastisk-at-se-mads-nipper-arbejde-med-baeredygtighed-1conh
Læs mere...
Case: Tæt på livet af Borch Advokater
Borch Advokater kontaktede i efteråret 2022 Brems & Co. En ny strategi- og kommunikationsplatform skulle sikre Borch en langvarig og bæredygtig vækst.
Brems & Co. skal hjælpe SaaS virksomhed med at erobre Europa
Brems & Co. skal hjælpe Autosource Group med at udbrede deres softwareløsninger til Europa. Første step er det største marked, nemlig Tyskland.
Kedeligheds-strategien tordner frem i det danske erhvervsliv
I en verden hvor innovation og forandring er nøglen til succes, er det ironisk hvor konformt og kedeligt, det danske erhvervsliv er blevet.
Brems & Co. fejrer 10 års jubilæum
D. 1. april 2014 startede Brems & Co. I den forbindelse inviterer vi til en uformel sammenkomst i vores nye lokaler i Odense.
Velkommen til CB Group som ny kunde hos Brems & Co.
Over de næste måneder skal vi udvikle en ny strategi- og brandplatform og konkret handlingsplan, som skal indfri deres store drømme, mål og ambitioner.
Trends for Branding i 2024? Her er 3 bud.
Udforsk de seneste branding trends i 2024 med strategisk rådgiver Martin Brems, der dykker ned i ægte kommunikation, bæredygtighed, og AI's transformative rolle i branding.
Sådan opnår du den perfekte pitch (næsten)
Hør rådgiver Martin Brems’ egne erfaringer fra hans seneste klumme i Erhverv+, hvor du får 5 gode råd til din næste pitch.
Velkommen til BORCH Advokater som ny kunde hos Brems & Co.
Med udgangspunkt i Strategitrappen® skal vi hjælpe BORCH Advokater med at bygge det strategiske fundament for deres store vækstambitioner.
Customers 1st fik 65% vækst på blot 8 måneder efter relancering
I januar 2022 kom den hastigt-voksende SaaS virksomhed, Servicepos, til Brems & Co. med et ønske om re-branding 2.0 proces med fokus på at øge væksten.