Brems & Co. skal hjælpe SaaS virksomhed med at erobre Europa
Brems & Co. skal hjælpe Autosource Group med at udbrede deres softwareløsninger til Europa. Første step er det største marked, nemlig Tyskland.
30% vækst igennem en bæredygtig global strategi med IoT
I 2019 tog Micro Technic en stor strategisk beslutning om at ville fokusere på IoT og opsamling af data, som fremtidens forretning for hele virksomheden. Læs casen her.
Brems & Co. skal hjælpe Toyota i Spanien
Artikel: Brems & Co. har landet en aftale med Toyota Material Handling i Spanien, hvor vi skal hjælpe med at øge salget af førerløse AGV (Automated Guided Vehicles) trucks.
Fra produktfokus til well-being for verdenskendt brand
I 2019 tog det verdenskendte WaterRower og NOHrD en strategisk beslutning om at ville positionere sig som som et fitnessbrand, der er bæredygtigt. Læs hvordan vi løste……
Ny strategi forøgede overskud fra 0,4 mio. til 9,3 mio. på 3 år
Brems & Co. hjalp i 2018 det københavnske IT-konsulenthus Novataris med ny strategi og kommunikationsplatform. Efterfølgende forøgede Novataris bruttofortjenesten fra dkk 12 mio.…
Bæredygtig marketingstrategi for verdenskendt fitness-brand
De fleste, der har set den amerikanske Netflix serie House Of Cards, kender også til den flotte håndlavede træ- romaskine WaterRower fra virksomheden af samme navn.…
Sportsstjerner og direktører kaster sig i sandet til beachvolley
Olympisk guldvinder, bankdirektør, virksomhedsejer. Det er nogle af de titler på medlemmerne af en netværksgruppe, der mødes tidligt om morgenen for at spille beachvolley.
Brems & Co. i spidsen for lancering af nyt teleselskab
Efter 19 års samarbejde med TDC som TDC Erhvervscenter Odense, ønskede Mobitel, tidligere TDC Erhvervscenter, at starte forfra med både deres branding, kommunikation og…
Bæredygtighed er andet end at være grøn
Strategisk rådgiver Martin Brems oplever, at bæredygtighed er noget, alle virksomheder skal tage stilling til, og at de vil blive valgt fra, hvis de ikke har holdning. Arbejdet…
- 1
- 2