';

 

martin_brems_portraetMartin Brems, 40 år, bl.a. tidligere kontaktchef hos Nørgård Mikkelsen reklamebureau og Senior Marketing Manager i LEGO’s innovationsafdeling, er kommet godt i gang med eget strategi- og innovationsbureau: Brems & Co.

Siden 1. maj har han kunne skrive 12 kunder på kundelisten. Senest Micro Matic, hvor han skal hjælpe Micro Matic med dels en større europæisk kundeanalyse, men også med hvordan Micro Matic kan skabe tættere strategiske samarbejdsmuligheder med sine kunder på produkt- og marketingsiden.

“Martin har den lidt usædvanlige kombination af både at kunne tænke analytisk og strategisk men samtidig at kunne tænke i nye forretningsmodeller og helt ud til konkrete kampagnelanceringer. Det er helt unikt, og vi glæder os til samarbejdet”, udtaler Mads Asbild, marketingchef hos Micro Matic.

Martin har bl.a. været marketingchef for de to hurtigt voksende it-selskaber, Netcompany og ALSO Actebis (Børsen Gazelle) og har arbejdet for en af de største reklamebureauer herhjemme.

I 3 år udviklede han nye LEGO koncepter og produkter i hjertet af LEGO’s innovationsafdeling “Future Lab”, inden han blev kommerciel ansvarlig for LEGO største produktlancering i 2013: Legends of Chima.

Tiden var inde til at prøve livet af som selvstændig: “Min vision med Brems & Co. er at hjælpe virksomheder med at skabe vækst igennem radikal nytænkning af hele deres “go to market” strategi, herunder radikal nytænkning af nye koncepter, forretningsmodeller og brand-oplevelser.”

“Og jeg har tilsyneladende fundet en gråzone mellem den traditionelle analyse-/konsulentbranche og reklamebranche, som handler om at komme helt tæt på kundens forretning, produkter og kunder, men samtidig være i stand til tænke kommercielt og i konkrete lanceringer og kampagner. Det er der ikke mange, der kan kombinere i dag”.

Kundelisten tæller kunder som bl.a.: Micro Matic, FynBus, Brandts kunstmuseum, VisitNordjylland, Odense Kommune, Hoppekids, Kerteminde Kommune, MOEF, Odense Vinterrevy, Zjopper og Welltech.

 

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Plus
  • LinkedIN
Share
Tagged in